Tinder Ads
Uwodzi skuteczną reklamą
Reklama na Tinderze
Jedna z najpopularniejszych aplikacji randkowych w Polsce bardzo skutecznie łączy w pary użytkowników z reklamą, którą do nich kierujemy.
Tinder to dobry kandydat
dla Twojej kampanii!
Dlaczego warto wybrać kampanię w Tinder Ads?
400 mln pobrań Tindera na świecie
2,3 mln regularnych użytkowników w Polsce 221 minut – średni czas spędzony w aplikacji Tinder w ciągu miesiąca 11 x dziennie – średnia sesji dziennych na jednego użytkownika
Użytkownicy Tindera:
- 60% mężczyźni
- 40% kobiety.
Tinder – grupy wiekowe:
- 85% wiek 21+
- 83% wiek 18-35
- 26% wiek 35+.
Dostępne formaty reklamy Tinder Ads:
- Native Display Card
- Native Video CardBranded Profile Card: profil marki, pozwala na przygotowanie specjalnych ofert i zniżek,
- Polls: format Tinder Ads wyświetlający wideo i ankietę, którą użytkownik może udostępnić na social mediach,
- Nasza agencja social media pomoże Ci dokonać wyboru.
Jak rozliczana jest kampania Tinder Ads?
Kampania Tinder rozliczana jest w modelu CPM, czyli cena za tysiąc wyświetleń reklamy.
Jakie są możliwości targetowania Tinder Ads?
- demografia (płeć i wiek),
- urządzenie,
- język urządzenia,
- lokalizacja.
Co nasza agencja social media może dla Ciebie zrobić?
- planujemy strategię komunikacji: wyznaczamy cele i przeprowadzamy analizę,
- wybieramy odpowiedni format: dobieramy najlepszy sposób targetowania reklamy Tinder Ads,
- tworzymy kreację: nasza agencja marketingowa tworzy hasła i motywy graficzne dopasowane do Twojej kampanii na Tinderze,
- zajmujemy się emisją reklam: dbamy o to by reklama Tinder Ads dotarła do kogo trzeba i kiedy trzeba,
- monitorujemy efekty kampanii: nasza agencja social media przygląda się postępom Twojej kampanii i w razie potrzeby wprowadza zmiany,
- dostarczamy raport w czasie rzeczywistym: dzięki natychmiastowemu feedbackowi od naszej agencji marketingowej jesteś natychmiast poinformowany o efektach reklamy.