TikTok Ads
Prosto w serce pokolenia Z
Reklama na TikToku
TikTok to aplikacja, która bije rekordy popularności na całym świecie.
Głównie skradła serca młodych ludzi, ale zyskuje też coraz większą popularność
u szerszego grona odbiorców.
Zaplanuj z nami kampanię
na TikToku, która trafi prosto w serca
- Ponad 12 mln realnych użytkowników w Polsce.
- Ponad 36 godzin – średni czas spędzony w aplikacji TikTok w miesiącu.
- Ponad 40% zasięgu.
- Platforma z najwyższym wskaźnikiem utrzymania uwagi użytkownika.
TikTok jest przełomowym narzędziem, ponieważ w łatwy sposób pozwala tworzyć ciekawy content, a jego algorytm natychmiast „odczytuje” nasze zainteresowania i dopasowuje treści.
Unikalną cechą TikToka jest również promowanie nowych twórców, dzięki czemu ciągle powstają nowe trendy, które nasza agencja marketingowa stale monitoruje, aby zapewnić Twojej kampanii na TikToku sukces.
Treści zamieszczone na TikToku są często powielane na inne platformy social media, takie jak YouTube Shorts lub Instagram, przez co ich zasięg nie sprowadza się tylko do tego serwisu.
TikTok Ads oferuje różne formaty reklamowe:
- In-Feed Ads: treści emitowane w ramach kampanii na TikToku są wkomponowane w kanał “Dla Ciebie”,
- TopView: pierwsza reklama widoczna po wejściu w aplikację. Cena zależna jest od dnia emisji,
- TopFeed: czwarty placement w feedzie użytkownika kupowany w modelu R&F. Wycena CPM zależy od ustawień kampanii,
- BrandedEffect: kampania promująca efekt AR/VR w usłudze Effect House.
Koszt promocji w Polsce zaczyna się od 30 tys. PLN netto.
Poza formatami TiktTok Ads, platforma zapewnia także niestandardowe rozwiązania: e-booki, ankiety.
Cele reklamowe dostępne w TikTok Ads:
Budowa świadomości
- Zasięg – podstawowy cel marketingowy dla wielu marketerów. Pozwala on opowiedzieć dużej liczbie odbiorców o swoim produkcie, usłudze lub firmie.
Rozważenie
- Ruch – pozwala kierować użytkowników na stronę docelową witryny internetowej lub do aplikacji. TikTok wyświetla reklamy odbiorcom, którzy z największym prawdopodobieństwem je klikną.
- Wyświetlenia filmów – cel, który maksymalizuje liczbę odtworzeń reklam wideo. Wzmacnia zainteresowanie, wyświetlając reklamy użytkownikom, którzy są bardziej zaangażowani.
- Interakcja – cel, który zwiększa liczbę osób obserwujących konto na TikToku.
Konwersja
- Promocja aplikacji z celem instalacji – w tym modelu kampania zachęca do instalacji wybranej aplikacji.
- Promocja aplikacji z celem retargeting aplikacji.
- Pozyskiwanie potencjalnych klientów – rozwiązanie pomaga gromadzić dane potencjalnych klientów za pomocą formularzy w witrynie internetowej.
- Konwersje witryny internetowej – cel zachęcający do konkretnej aktywności – dodanie do koszyka, wyświetlenie treści, zainicjowanie płatności, wykupienie subskrypcji itp.
- Sprzedaż produktów z katalogu (Video Shopping Ads) – rozwiązanie pomaga promować produkty z katalogu, z wykorzystaniem reklam z zakupem w filmie.
- Sprzedaż produktów TikTok Shop – cel, w ramach którego można promować produkty ze sklepu z wykorzystaniem reklam z zakupem w filmie, reklam z zakupem LIVE oraz reklam z zakupem produktu.
Poza szerokim wyborem formatów reklamy, platforma oferuje wybór modeli płatności za kampanię TikTok Ads.
- Cost per View: opłata za każde obejrzenie reklamy,
- Cost per Mile: przelicza koszt za 1000 wyświetleń,
- Cost per Click: wyznacza cenę kampanii w oparciu o liczbę kliknięć w Twoją reklamę.
Co nasza agencja social media może dla Ciebie zrobić?
- planujemy strategię komunikacji: wyznaczamy cele i przeprowadzamy analizę,
- wybieramy odpowiedni format: dobieramy formaty TikTok Ads, tak aby przyniosły największe korzyści,
- tworzymy kreację: nasza agencja marketingowa tworzy hasła i motywy dopasowane do kampanii na TikToku,
- zajmujemy się emisją reklam: dbamy o to, by reklama TikTok Ads dotarła do kogo trzeba i kiedy trzeba,
- monitorujemy efekty kampanii: nasza agencja social media stale sprawdza postępy w realizacji działań i w razie potrzeby wprowadza zmiany.