Programmatic <br> Display

Programmatic
Display

Zaskakuje ciekawymi formatami

Reklama Programmatic Display

Programmatic to dobre i efektywne narzędzie dla większych marek i dużych budżetów reklamowych. Idealnie sprawdza się zarówno w kampaniach sprzedażowych, jak i leadowych czy wizerunkowych.

Reklama programatyczna
zaskoczy Cię ciekawymi formatami

Różnorodne formy Programmatic Display

Możemy wybierać spośród formatów graficznych (w tym kreacji natywnych i rich media), a także wideo, audio.

Precyzyjne targetowanie Programmatic Display

Dzięki wysokiej jakości danych o użytkownikach internetu, bez problemu możemy dotrzeć do różnych grup odbiorców
o określonych cechach demograficznych, behawioralnych, oraz aktywności online.

Mamy możliwość pozyskiwania aktualnych danych z wielu różnych źródeł i tworzenia na tej podstawie profili użytkowników.  

Szeroki zasięg reklamy Programmatic Display

Dzięki dużej liczbie wydawców oferujących powierzchnie
w tym modelu sprzedaży, mamy do dyspozycji kilkadziesiąt różnych giełd reklamowych. Co ciekawe, sieć reklamowa Google jest tylko jedną z nich.

Widoczność reklam i częstotliwość Programmatic Display

Platforma umożliwia ustawienie wskaźnika widoczności reklam jaki, chcemy osiągnąć. Mamy również możliwość ograniczania częstotliwości wyświetlania reklam temu samemu użytkownikowi, aby nie był on przebodźcowany jednym przekazem.

Kontrola kampanii Programmatic Display

Dzięki raportowaniu danych w czasie rzeczywistym gwarantuje stałą optymalizację kampanii.

    Zamów
    bezpłatną wycenę











    * Pola wymagane





    Kompetencje

    Thumbnail Image

    Spotify Ads

    Będzie o Tobie głośno. Daj się usłyszeć szerokiej grupie odbiorców,

    aktywnie korzystających ze Spotify. Aplikacja ma 10 mln

    użytkowników w Polsce, a średni czas spędzony na Spotify

    to 154 minuty dziennie.

    Sprawdź
    Thumbnail Image

    Tinder Ads

    Wyrwij jeszcze więcej klientów. Pokaż się w najpopularniejszej

    aplikacji randkowej na świecie, która odnotowała 400 mln pobrań.

    221 minut to średni czas, jaki randkowicze spędzają

    miesięcznie  na Tinderze. 

    Sprawdź
    Thumbnail Image

    TikTok Ads

    Celuj prosto w serce pokolenia Z, gdzie TikTok Ads trafia

    ze swoimi treściami. TikTok to najchętniej wybierana aplikacja

    w Polsce, która przekroczyła miliard użytkowników na całym

    świecie.

    Sprawdź
    Thumbnail Image

    VOD Ads

    Rozliczaj się za realne obejrzenia Twojej reklamy, a nie wyświetlenia. 

    Pojawiaj się przy angażujących i emocjonujących

    treściach. Trafiaj do blisko 5 mln unikalnych

    użytkowników w Polsce. 

    Sprawdź
    Thumbnail Image

    Reklama MMS

    Wysyłaj komunikaty precyzyjnie i kieruj reklamę

    do wyselekcjonowanej grupy użytkowników.

    Pracujemy z imponującą liczbą odbiorców:

    10 mln klientów B2C i 6 mln klientów B2B.

    Sprawdź