Programmatic
Display
Zaskakuje ciekawymi formatami
Reklama Programmatic Display
Programmatic to dobre i efektywne narzędzie dla większych marek i dużych budżetów reklamowych. Idealnie sprawdza się zarówno w kampaniach sprzedażowych, jak i leadowych czy wizerunkowych.
Reklama programatyczna
zaskoczy Cię ciekawymi formatami
Różnorodne formy Programmatic Display
Możemy wybierać spośród formatów graficznych (w tym kreacji natywnych i rich media), a także wideo, audio.
Precyzyjne targetowanie Programmatic Display
Dzięki wysokiej jakości danych o użytkownikach internetu, bez problemu możemy dotrzeć do różnych grup odbiorców
o określonych cechach demograficznych, behawioralnych, oraz aktywności online.
Mamy możliwość pozyskiwania aktualnych danych z wielu różnych źródeł i tworzenia na tej podstawie profili użytkowników.
Szeroki zasięg reklamy Programmatic Display
Dzięki dużej liczbie wydawców oferujących powierzchnie
w tym modelu sprzedaży, mamy do dyspozycji kilkadziesiąt różnych giełd reklamowych. Co ciekawe, sieć reklamowa Google jest tylko jedną z nich.
Widoczność reklam i częstotliwość Programmatic Display
Platforma umożliwia ustawienie wskaźnika widoczności reklam jaki, chcemy osiągnąć. Mamy również możliwość ograniczania częstotliwości wyświetlania reklam temu samemu użytkownikowi, aby nie był on przebodźcowany jednym przekazem.
Kontrola kampanii Programmatic Display
Dzięki raportowaniu danych w czasie rzeczywistym gwarantuje stałą optymalizację kampanii.