Google Ads
Rośnij w siłę z największą platformą reklamową
Reklama w Google
Google Ads to lider wśród platform reklamowych, który efektywnie wspiera działania promocyjne w sieci. Dlatego, jeśli chcesz zwiększyć zarówno świadomość marki, jak i sprzedaż — wybierz Google Ads.
Reklama Google Ads z naszą agencją marketingową to szereg możliwości marketingowych.
- Nowi klienci — zbieraj leady, aby zwiększyć sprzedaż.
- Większa sprzedaż online — prezentuj ofertę swojego sklepu tam, gdzie są Twoi klienci.
- Daj się poznać szerszej grupie odbiorców — buduj świadomość marki oraz zasięg i zaangażowanie.
- Większy ruch w sklepie stacjonarnym — zwiększaj sprzedaż offline dzięki zachęceniu do odwiedzenia sklepu.
- Wypromuj swoją aplikację — pokaż swoją aplikację osobom, które mogą być nią zainteresowane i zwiększaj liczbę jej pobrań.
Google Ads to idealne narzędzie, które pozwoli Ci się wyróżnić, trafić do grupy docelowej, zbudować świadomość marki i zwiększyć zainteresowanie zakupem. To przepis na efektywną i rozsądnie wycenioną reklamę w internecie.
Główne atuty kampanii w Google Ads:
- elastyczność i dowolność formatów,
- szeroki zasięg: sam Google ma 1,5 mld użytkowników, który przetwarza 40 tys. zapytań na sekundę,
- łatwość analizowania wyników kampanii Google Ads dzięki integracji z Google Analytics,
- niski koszt w przeliczeniu na liczbę interakcji z Twoją reklamą Google Ads.
Google Ads oferuje następujące rodzaje kampanii:
- w sieci wyszukiwania,
- Performance Max,
- w sieci reklamowej,
- promująca aplikacje,
- produktowe,
- generujące popyt.
Google Ads to nie tylko reklamy tekstowe, ale również bardziej angażujące formaty, takie jak reklamy multimedialne.
Poza serwisem Google i jego usługami takimi jak Google Maps, kampania Google Ads obejmuje strony partnerskie (np. YouTube).
Google Ads: płać za interakcje nie za wyświetlenia.
Google Ads daje możliwość zakupu w modelu Pay per Click. Oznacza to, że opłata za kampanię Google Ads będzie naliczana za kliknięcia w Twoją reklamę w internecie.
Szerokie możliwości targetowania Twojej kampanii Google Ads:
- targetowanie według zachowań: zainteresowania, wyszukiwane frazy, wzorce zachowań, odwiedzone strony,
- targetowanie według kontekstu: tematy stron i słowa kluczowe,
- targetowanie automatyczne z wykorzystaniem technologii machine learning,
- lokalizacja, demografia, urządzenie użytkownika i wiele innych.
Co nasza agencja marketingowa może dla Ciebie zrobić?
- planujemy strategię komunikacji: wyznaczamy cele i przeprowadzamy analizę. Określamy pomysł na Twoją reklamą Google Ads.
- dobieramy odpowiedni format: wybieramy najlepszy sposób przekazania Twojej reklamy Google Ads,
- tworzymy kreację: nasza agencja marketingowa tworzy hasła i motywy dopasowane do kampanii Google Ads,
- zajmujemy się emisją reklam: dbamy o to by reklama Google Ads dotarła do kogo trzeba i kiedy trzeba,
- monitorujemy efekty kampanii: nasza agencja marketingowa analizuje postępy Twojej kampanii Google Ads i w razie potrzeby wprowadza zmiany,
- dostarczamy raport w czasie rzeczywistym: dzięki natychmiastowemu feedbackowi od naszej agencji marketingowej wiesz, jakie efekty przynosi Twoja kampania Google Ads.