Reklama MMS
Trafia precyzyjnie
Reklama mobilna MMS
Reklama mobilna to atrakcyjne dla marketerów narzędzie mediowe pozwalające dotrzeć do nowych klientów z niebywałą precyzją i zyskać ich zaangażowanie
CTR na poziomie 1.8-3%.
Wyślij wiadomość, zostań zauważony
Potencjał grupy docelowej reklamy MMS:
- 10 mln klientów B2C i 6 mln klientów B2B,
- 92% Polaków korzysta z telefonów komórkowych,
- Open Rate na poziomie ponad 90%,
- Follow up u ponad 70% odbiorców,
- ponad 60% odbiorców czyta wiadomości SMS/MMS w ciągu 5 minut od ich otrzymania,
- odbiorcy kampanii MMS nie muszą mieć połączenia z internetem.
Prosta strategia kampanii MMS polega na synergii kilku czynników:
- strategia komunikacji: wyznaczamy cele i przeprowadzamy analizę.
- odpowiedni format: wybieramy najlepszy sposób przekazania treści (tekst, grafika),
- kreacja: nasza agencja marketingowa tworzy hasła i projekty dopasowane do Twojej kampanii w internecie,
- emisja reklam: dbamy o to by reklama MMS dotarła do kogo trzeba i kiedy trzeba,
- monitorujemy efekty kampanii: nasza agencja marketingowa analizuje przebieg kampanii MMS i w razie potrzeby wprowadza zmiany.
Dostępny format kampanii MMS oferuje tekst do 400 znaków plus grafikę.
W ramach tekstu, Twoja kampania MMS może zawierać otagowane linki, które poza odsyłaniem do np. strony www pozwolą na precyzyjne śledzenie efektów kampanii.
Kampania SMS z naszą agencją marketingową to idealny wybór do celów:
- osobistej komunikacji z klientem,
- informowania o promocjach i ofertach specjalnych,
- wysyłania kuponów rabatowych,
- możliwość śledzenia postępów kampanii dzięki linkom,
- reklamy dla małych przedsiębiorstw, ze względu na niewygórowaną cenę w porównaniu do możliwości kampanii.
Jakie są możliwości targetowania kampanii MMS?
- demografia: płeć i wiek
- lokalizacja
- użytkownicy, którzy odwiedzili wybrane strony internetowe
- użytkownicy, którzy skontaktowali się z danym numerem telefonu
- użytkownicy, którzy byli pod danym adresem (np. firmy konkurencyjnej)
- system operacyjny urządzenia: IOS/Android
- nr PKD, na który zarejestrowane jest konto biznesowe (możliwość targetowania osób po branży)
- geotargetowanie – pozwala targetować nawet najmniejsze miejscowości
- język ustawiony na urządzeniu użytkownika.
*Wszystkie dane są zbierane za zgodą użytkownika.