Nowa współpraca: Cityboard Digital x Hultafors Group
Rozpoczęliśmy współpracę z firmą Hultafors Group Polska, właścicielem marki Snickers Workwear – jednego z najbardziej rozpoznawalnych brandów odzieży roboczej w Europie. Nasze działania obejmują planowanie i zakup mediów, a także kompleksową realizację kampanii digitalowych w ekosystemie Google Ads, YouTube i Meta Ads. To kolejny projekt, w którym łączymy nasze doświadczenie strategiczne, kreatywne i mediowe, by wzmocnić komunikację marki w digitalu.
Wspólnie z Hultafors Group koncentrujemy się na dotarciu do profesjonalistów z branży budowlanej i technicznej, podkreślając nowoczesny charakter marki oraz jej 50-letnie doświadczenie w projektowaniu odzieży dla fachowców. Celem kampanii jest nie tylko zwiększenie rozpoznawalności Snickers Workwear, ale również zbudowanie silnej i spójnej obecności online – w oparciu o strategie reklamowe oparte na danych, nowoczesne formaty wideo i reklamy displayowe.
– To dla nas kluczowy moment w rozwoju – mówi Agnieszka Owczarczyk, Marketing Coordinator w Hultafors Group Polska. – Chcemy, by pozycja Snickers Workwear jako lidera rynku odzieży roboczej była równie wyraźna w digitalu, jak w świecie offline. Współpraca z Cityboard Digital to dla nas szansa na połączenie naszego doświadczenia z profesjonalnym podejściem agencji do komunikacji i strategii – dodaje.
– To współpraca łącząca dwie siły – komentuje Marcin Wojda, Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media. – Globalny brand z bogatym dziedzictwem spotyka się z lokalnym zespołem, który doskonale zna specyfikę polskiego rynku digitalowego. Naszym zadaniem jest stworzenie kampanii, która nie tylko trafi do właściwych grup zawodowych, ale też pokaże Snickers Workwear jako markę, która od pięciu dekad realnie wspiera fachowców w codziennej pracy.
Realizując działania dla Hultafors Group, wykorzystujemy pełne spektrum narzędzi digital marketingu – od menedżera reklam Facebook i programmatic advertising, po kampanie wideo w Google. Naszym priorytetem jest efektywne planowanie, precyzyjne targetowanie oraz tworzenie kreacji dopasowanych do potrzeb odbiorców.gm