Aktualności

Ruszamy z kampanią wizerunkową Hector Care

Ruszamy z kampanią wizerunkową Hector Care

Rozpoczynamy współpracę z polską marką suplementów diety Hector Care, dla której realizujemy pierwszą kompleksową kampanię mediową. Nasz zespół odpowiada za strategiczne planowanie oraz zakup mediów w kanałach digital i offline.

Nasze wspólne działania mają na celu wzmocnienie pozycji rynkowej Hector Care oraz dotarcie do nowej grupy odbiorców — świadomych i aktywnych mężczyzn, którzy stawiają na profilaktykę, zdrowy styl życia i nowoczesne rozwiązania w codziennym dbaniu o formę. Kampania obejmuje reklamy w social mediach, działania performance (Programmatic), a także współpracę z influencerami i emisję w kanale OOH.

– Cieszymy się na współpracę z tak obiecującą i innowacyjną marką, jaką jest Hector Care. Naszym celem jest stworzenie strategii mediowej, która nie tylko precyzyjnie dotrze do grupy docelowej, ale też podkreśli unikalne wartości i skuteczność produktów. Wierzymy, że połączenie naszego doświadczenia w planowaniu kampanii digitalowych z ofertą Hector Care przyniesie wymierne efekty – mówi Joanna Stan z Cityboard Digital.

Hector Care to nowa polska marka segmentu longevity, która łączy nowoczesne technologie z realną troską o zdrowie i długowieczność. Produkty marki są już dostępne online w sieci Super-Pharm, a wkrótce również w innych kanałach sprzedaży. Oferta Hector Care wkrótce zostanie poszerzona o kosmetyki, stanowiące naturalne uzupełnienie linii suplementów.Dla nas to kolejny krok w rozwoju kompetencji mediowych i potwierdzenie, że skuteczna reklama w Google, Meta Ads i OOH, to klucz do budowania silnych marek w branży health & beauty.

Nowa współpraca: Cityboard Digital x Hultafors Group

Rozpoczęliśmy współpracę z firmą Hultafors Group Polska, właścicielem marki Snickers Workwear – jednego z najbardziej rozpoznawalnych brandów odzieży roboczej w Europie. Nasze działania obejmują planowanie i zakup mediów, a także kompleksową realizację kampanii digitalowych w ekosystemie Google Ads, YouTube i Meta Ads. To kolejny projekt, w którym łączymy nasze doświadczenie strategiczne, kreatywne i mediowe, by wzmocnić komunikację marki w digitalu.

Wspólnie z Hultafors Group koncentrujemy się na dotarciu do profesjonalistów z branży budowlanej i technicznej, podkreślając nowoczesny charakter marki oraz jej 50-letnie doświadczenie w projektowaniu odzieży dla fachowców. Celem kampanii jest nie tylko zwiększenie rozpoznawalności Snickers Workwear, ale również zbudowanie silnej i spójnej obecności online – w oparciu o strategie reklamowe oparte na danych, nowoczesne formaty wideo i reklamy displayowe.

– To dla nas kluczowy moment w rozwoju – mówi Agnieszka Owczarczyk, Marketing Coordinator w Hultafors Group Polska. – Chcemy, by pozycja Snickers Workwear jako lidera rynku odzieży roboczej była równie wyraźna w digitalu, jak w świecie offline. Współpraca z Cityboard Digital to dla nas szansa na połączenie naszego doświadczenia z profesjonalnym podejściem agencji do komunikacji i strategii – dodaje.

– To współpraca łącząca dwie siły – komentuje Marcin Wojda, Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media. – Globalny brand z bogatym dziedzictwem spotyka się z lokalnym zespołem, który doskonale zna specyfikę polskiego rynku digitalowego. Naszym zadaniem jest stworzenie kampanii, która nie tylko trafi do właściwych grup zawodowych, ale też pokaże Snickers Workwear jako markę, która od pięciu dekad realnie wspiera fachowców w codziennej pracy.

Realizując działania dla Hultafors Group, wykorzystujemy pełne spektrum narzędzi digital marketingu – od menedżera reklam Facebook i programmatic advertising, po kampanie wideo w Google. Naszym priorytetem jest efektywne planowanie, precyzyjne targetowanie oraz tworzenie kreacji dopasowanych do potrzeb odbiorców.gm

Nowa współpraca: Cityboard Digital x Hultafors Group
TakeAway Diet naszym klientem

TakeAway Diet naszym klientem

Ruszamy ze współpracą z cateringiem dietetycznym TakeAway Diet, który oferuje szeroki wybór diet, od fit i sportowej, po wegetariańską, keto czy przeznaczoną dla diabetyków. TakeAway to catering z możliwością wyboru menu, a ich dania oparte są na świeżych składnikach, często pochodzących od lokalnych dostawców.

Nasze działania dla TakeAway Diet obejmują kreację i emisję reklam Meta Ads oraz Programmatic. Chcemy pomóc klientowi wyróżnić się na tle konkurencji i skutecznie przyciągnąć nowych odbiorców. Odpowiadamy za przygotowanie spójnych kreacji reklamowych, a także za skuteczne dotarcie do grup docelowych w oparciu o zaawansowane narzędzia mediowe.

– Współpraca z TakeAway Diet to dla nas interesujące wyzwanie. Rynek cateringu dietetycznego w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie, a naszym zadaniem jest pomóc klientowi wyróżnić się i przyciągnąć nowych klientów. Dzięki reklamie w Meta Ads i Programmatic chcemy nie tylko zwiększyć sprzedaż, ale też zbudować rozpoznawalny wizerunek marki – mówi Marcin Wojda, Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media.

Electricom klientem Cityboard Digital

W maju nawiązaliśmy współpracę z firmą Electricom, jednym z liderów rynku odnawialnych źródeł energii w Polsce. Nasz wspólne działania mają na celu wzmocnienie obecności marki w przestrzeni cyfrowej oraz wsparcie jej w komunikacji z klientami z sektora energetycznego.

W ramach współpracy przygotujemy dla Electricom nowy serwis internetowy oraz przeprowadzimy kampanie digitalowe na Google i LinkedIn. Celem Cityboard Digital jest opracowanie spójnej i efektywnej komunikacji online – od strategii, przez identyfikację wizualną, po realizację kampanii performance’owych i wizerunkowych. Nad całością prac czuwać będą dedykowane zespoły strategii, kreacji i mediów, które odpowiedzą za kompleksowe wdrożenie poszczególnych elementów kampanii. Projekt potrwa przez rok i zakończy się w maju 2026 roku.

– Dla nas to naturalny krok w rozwoju marki. Chcemy, aby jakość naszych usług i technologii była równie dobrze widoczna w przestrzeni cyfrowej, jak na placach budowy. Współpraca z Cityboard Digital pozwala nam połączyć doświadczenie w energetyce z profesjonalnym podejściem do komunikacji i marketingu. Liczymy, że wspólnie zbudujemy silną obecność Electricom w digitalu, która będzie spójna z naszą misją i skalą działania – mówi Konrad Klimek CEO w Electricom S.A.

Electricom S.A. to polska firma działająca od 2009 roku. Specjalizuje się w budowie farm fotowoltaicznych, instalacjach przemysłowych magazynów energii, realizacjach linii kablowych WN/SN oraz kompleksowym rozwoju i zarządzaniu projektami z obszaru OZE. Firma posiada własne zasoby techniczne i kadrowe, dzięki czemu skutecznie realizuje inwestycje na terenie całej Polski.

Electricom klientem Cityboard Digital

MOOROZ KLIENTEM CITYBOARD DIGITAL

Cityboard Digital ruszył z kampanią reklamową dla marki Mooroz – producenta produktów mrożonych. Agencja jest odpowiedzialna za koncept kreatywny, strategię i zakup mediów.

Działania marketingowe koncentrują się na promocji produktów firmy w środowisku online. Agencja miała za zadanie stworzenie kreacji, wybór mediów (Google, Meta), a także zaplanowanie działań strategicznych. Jednym z kluczowych elementów kampanii jest spot reklamowy, który jest emitowany na YouTubie. Film w humorystyczny sposób pokazuje genezę pierogów pielmieni. – Opracowaliśmy koncept oparty na zabawie stereotypami i wplątaniu widza w nieco absurdalną narrację, która podkreśla wyjątkowość produktu – mówi Dominik Łabuzek, Creative Partner w Cityboard Digital. – Spot utrzymany jest w ironicznej konwencji, a scenariusz buduje kontrast między dziecięcą dociekliwością a mitologiczną opowieścią o pielmieni, które według narracji mamy, trafiają do sklepów prosto z tundry – dodaje Łabuzek.

Celem działań komunikacyjnych jest wzmocnienie świadomości marki wśród klientów. – Chcieliśmy w przekazie podkreślić unikalności pielmieni Mooroz. Zależało nam, na pokazaniu ich w sposób angażujący, lekki, ale też zapadający w pamięć. Spot doskonale uchwycił charakter marki. Agencja stworzyła kreację, która wyróżnia się na tle standardowej komunikacji produktowej – mówi Krystyna Czaczkowska-Eksin, dyrektor Działu Eksportu firmy Mooroz.

Wcześniej, w grudniu 2024 roku, marka Mooroz zrealizowała swoją pierwszą kampanię OOH w Warszawie. Był to reklamowy debiut marki na polskim rynku, a szeroka obecność na nośnikach outdoorowych skutecznie zwiększyła jej rozpoznawalność.

Kampania rozpoczęła się w połowie lutego i potrwa do końca kwietnia. Za stronę kreatywną odpowiada zespół pod kierownictwem Dominika Łabuzka, strategią zajmuje się dział prowadzony przez Mateusza Bojanowskiego, a planowanie i zakup mediów realizuje zespół Joanny Stan.

Mooroz to marka, która specjalizuje się w pierogach i daniach mrożonych inspirowanych kuchniami świata. W portfolio marki znajdują się m.in. klasyczne pielmieni, chinkali czy pierożki azjatyckie.

Wspieramy Hospicjum Promyczek

Cityboard Digital przygotowała pro bono kreacje do kampanii digitalowej dla Hospicjum Promyczek. Celem kampanii jest zachęcenie społeczeństwa do przekazania 1,5% podatku na rzecz hospicjum.

Cityboard i Fundacja Promyczek współpracują ze sobą od wielu lat i realizują outdoorowe kampanie społeczne zwiększające świadomość społeczną na temat działalności hospicjum w Otwocku i zachęcające do wspierania organizacji przekazywaniem najpierw 1, a ostatnio 1,5 procenta podatku. W tym roku do akcji wspierania Hospicjum włączyła się agencja Cityboard Digital. Pro bono przygotowaliśmy kreacje do kampanii digitalowych. W oryginalny sposób łączą one emocje z ważnym przesłaniem. – Pierwsza kreacja pokazuje ścigającego się z czasem chłopca w stroju superbohatera, co symbolizuje codzienne wyzwania podopiecznych Promyczka – wyjaśnia Dominik Łabuzek, Creative Partner w Cityboard Digital. – Druga jest bardziej emocjonalna, ponieważ przedstawia czuły moment między dzieckiem a opiekunem, i uwypukla miłość towarzyszącą w takiej sytuacji każdej rodzinie – dodaje. Key visuale stworzone przez Cityboard Digital można zobaczyć w serwisach należących do Meta (Facebook i Instagram).

– Możliwość wsparcia tak ważnej inicjatywy sprawia, że nie podchodzimy do niej jak do kolejnego projektu. Nasze działania dla Promyczka postrzegamy jako misję – mówi Dominik Łabuzek, Creative Partner w Cityboard Digital. Prace nad kreacją trwały od początku roku. Agencja dostała wolną rękę w opracowaniu linii kreatywnych. Do Hospicjum trafiło 6 koncepcji. Ostatecznie zdecydowane się na dwie. – Bardzo cieszy nas kolejna odsłona współpracy z Cityboard. Dzięki temu partnerstwu łatwiej możemy spełniać naszą najważniejszą funkcję, którą jest pomoc chorym dzieciom i ich rodzinom w codziennej walce – tłumaczy Paweł Dobrzyński, dyrektor Fundacji Promyczek oraz psychoonkolog. Kampania z wykorzystaniem kreacji trwa do pierwszego lutego do końca kwietnia.

Wspieramy Hospicjum Promyczek
CITYBOARD DIGITAL RUSZA Z KAMPANIĄ „DOWOZIMY”

CITYBOARD DIGITAL RUSZA Z KAMPANIĄ „DOWOZIMY”

Ruszamy z kampanią wizerunkową pod hasłem „Dowozimy”. W jej ramach zaplanowanowaliśmy kampanię outdoorową, digitalową, ambient, a także Landing Page.

„Dowozimy” to hasło, które nawiązuje do potocznego „dowożenia” rezultatów, zadań, czy wyników kampanii. Rozwinięciem hasła są trzy podstawowe obszary, którymi zajmuje się agencja, czyli „Strategia/ Kreacja/ Media”. – Cityboard Digital w ostatnim czasie dynamicznie się rozwija nie tylko w kontekście kreacji, ale całej struktury. Postanowiliśmy zakomunikować potencjalnym klientom, że nasze kompetencje rosną i dlatego ruszamy ze zintegrowaną autopromocyjną kampanią reklamową. Przekaz został stworzony i zaplanowany przy ścisłej współpracy działów kreacji, strategii oraz medialnego, a obejmuje zarówno nośniki OOH, digital, jak i ambient w przestrzeni miejskiej – mówi Dominik Łabuzek, nasz Creative Partner.

Hasło „Dowozimy” nawiązuje również do tradycji kolarskich, które są rozwijane w Cityboard Media. Spółka od kilkunastu lat jest partnerem medialnym Tour de Pologne, a w firmie działa drużyna kolarska.

Idąc tym tropem, wyprodukowaliśmy saszetki rowerowe, które uszyto ze zużytych ekoplakatów billboardowych. Na torebkach wydrukowaliśmy logo akcji i QR kod, który odsyła do specjalnego Landing Page wyjaśniającego hasło, a także opisującego zakres działania agencji Cityboard Digital. Saszetki rozdaliśmy rowerzystom w różnych częściach Warszawy, tak aby dotrzeć do pracowników z firm szukających kreatywnej i kompetentnej agencji 360. – Chcieliśmy w ten sposób pokazać naszym klientom, jak można w sposób efektywny i kreatywny docierać do klientów z określonym przekazem, a jednocześnie zadbać o ducha marki i jej tożsamość – mówi Dominik.

Kampania outdoorowa zaplanowana jest w Warszawie na kilkunastu nośnikach cityboard 6×3 m. Kreacja wyposażona jest w QR kod, który odsyła do wspomnianego Landing Page. Dodatkowe ekrany z kreacją pojawiły się na billboardach zlokalizowanych na trasie tegorocznego Tour de Pologne.

Realizujemy kampanię sprzedażową dla marki Crong

Crong wystartował z nową kampanią sprzedażową. Za realizację tego projektu odpowiada nasza agencja. 

Crong to producent akcesoriów do telefonów, mający siedzibę w Nowych Skalmierzycach. W ich ofercie znajduje się szeroka gama gadżetów, w tym paski i etui ochronne dla zegarków Apple Watch, futerały zabezpieczające smartfony, produkty do ochrony ekranu oraz różnorodne kable i ładowarki do najpopularniejszych urządzeń.

W ramach współpracy agencja zajmie reklamami na TikToku, w Google Ads, a także Meta Ads. Działania na TikToku mają na celu pozyskanie nowych obserwujących i zbudowanie świadomości marki wśród użytkowników tejże platformy. Kampania Google Ads zostałaumiejscowiona w wyszukiwarce Google oraz na stronach partnerów. Jest toakcja świadomościowa z elementami aktywacji konsumenckiej, skierowanado kobiet i mężczyzn w wieku od 18 do 64 lat, którzy poszukują akcesoriów do telefonu. Kampania ma na celu nie tylko uzupełnienie działań w sieci wyszukiwania skoncentrowanych na słowach kluczowych, ale również pomoc w dotarciu do większej liczby klientów poprzez kanały Google.Kampania w systemie Meta ma za zadanie zbudowanie zasięgu i konwersji.

 Jako marka działająca na niezwykle konkurencyjnym rynku akcesoriów mobilnych, zależało nam na znalezieniu agencji o szerokim spektrum działania, która będzie w stanie dotrzeć do jak największej liczby odbiorców przy stosunkowo niewielkim, jak na dzisiejsze realia, budżecie. Agencja Cityboard Digital wykazała się pełnym profesjonalizmem, jak i kreatywnością już podczas pierwszego spotkania, które w niedługim czasie pozwoliło nam podjąć decyzję o nawiązaniu współpracy. Wierzymy w to, że kolejne miesiące przyniosą oczekiwane rezultaty, a co za tym idzie, pozwolą nam kontynuować rozbudowę marki Crong – mówi Krzysztof Borowiec, Business Development / Co-Owner.

– Wierzymy, że dzięki przemyślanym i odważnym działaniom możemy zdobywać przychylność nowych klientów, a co za tym idzie nowe kontrakty. Najlepszym przykładem jest Crongktóremu zaproponowaliśmykreację zupełnie odbiegającą od minimalistycznych standardów obowiązujących w kategorii dodatków do Apple Watch. Kreacja w połączeniu z doskonale skrojonym media planem sprawiły, że klient nam zaufał, a to zaufanie zaowocowało współpracą – mówi Dominik Łabuzek
Creative Partner. 

Kampania Crong będzie trwała do 31 lipca. Za realizację działań na platformach Google Ads i TikTok Ads odpowiada Joanna Stan i jej zespół. Za strategię Mateusz Bojanowski, a za kreację Dominik Łabuzek i jego zespół.

Realizujemy kampanię sprzedażową dla marki Crong
Cityboard Digital dla marki Colnago

Cityboard Digital dla marki Colnago

Nasza agencja jest autorem najnowszego serwisu internetowego dla marki Colnago Polska. Przygotowaliśmy witrynę, która jest funkcjonalna, nowoczesna i oddaje ducha tej kultowej kolarskiej marki premium.

Ernesto Colnago powierzył reprezentowanie swojej marki w Polsce dwóm wybitnym kolarzom – Czesławowi Langowi i Henrykowi Charuckiemu. Spółka Lang & Charucki jest oficjalnym dystrybutorem rowerów tej wyjątkowej marki w Polsce. Henryk Charucki zwrócił się do Cityboard Digital z zadaniem stworzenia nowego serwisu, ponieważ poprzedni nie spełniał już swojej funkcji wizerunkowej i sprzedażowej.

– Naszym zadaniem było stworzenie struktury strony, przygotowanie tekstów, dostosowanie grafik oraz zadbanie o aspekty techniczne i SEO. Tematy kolarskie są nam bardzo bliskie (w naszej firmie funkcjonuje kolarski Team Cityboard), dlatego z ogromnym zaangażowaniem ruszyliśmy do pracy nad stroną. Powołaliśmy zespół roboczy, który przez ponad miesiąc tworzył makiety, teksty, pracował nad grafikami i wdrażał rozwiązania – mówi Marcin Wojda, pełnomocnik zarządu Cityboard Media.

Od strony wizualnej serwis zbudowany jest na estetycznych zdjęciach produktów (rowery), które przemawiają do wyobraźni. Kultowa włoska marka jest tak silna w swojej kategorii, że jej produkty są klasą samą dla siebie. Dlatego rowery są często ukazane na czystych i czarnych tłach, aby nic nie zakłócało estetyki rowerów.

Serwis został także wyposażony w podstrony dotyczące historii marki, a także historii życia Czesława Langa, Henryka Charuckiego i Jana Faltyna. Blog, który będzie systematycznie rozwijany, opisuje nowości oraz ostatnie wydarzenia z kolarskiego świata. Całość zamykają podstrony „Kontakt”, a także podstrony usług towarzyszących, czyli „Serwis” i „Bike Fitting”.

Zobacz stronę Colnago Polska stworzoną przez Cityboard Digital.

FRUPP nowym klientem CITYBOARD DIGITAL

Firma Celiko S.A, która jest producentem żywności bezglutenowej, wybrała do współpracy przy promocji marki batonów i przekąsek liofilizowanych FRUPP agencję Cityboard Digital. Odpowiadamy za przygotowywanie strategii, kreacji oraz prowadzenie wybranych działań mediowych.

Dla marki FRUPP opracowaliśmy strategię komunikacji i ideę kreatywną dla najbliższych działań wizerunkowych. Celem kampanii jest wzrost świadomości marki. W ramach kampanii będą promowane batony liofilizowane FRUPP, w tym linia Kids, stworzoną z myślą o najmłodszych konsumentach.

Odpowiadamy m.in. za doradztwo i planowanie kampanii reklamowych i zakup mediów. Zajmiemy się opracowaniem media planów, rezerwacją i zakupem czasu, przestrzeni i powierzchni reklamowej, a także dostarczeniem części contentu do profili na Facebooku, Instagramie i TikToku. Do naszych zadań będzie również należało tworzenie materiałów display/rich-media. Po stronie agencji za strategię i ideę kreatywną odpowiada Mateusz Bojanowski, zaś za planowanie i zakup mediów team mediowy Joanny Stan.

Firma Celiko powstała w 1982 roku i jest firmą z całkowicie polskim kapitałem. Od początku swojej działalności specjalizuje się i doskonali w zakresie produkcji artykułów spożywczych, w szczególności żywności dietetycznej dla diet eliminacyjnych, między innymi Celiakii.

FRUPP nowym klientem CITYBOARD DIGITAL
Ruszyła kampania świąteczna gry „Zrzęda” marki Alexander

Ruszyła kampania świąteczna gry „Zrzęda” marki Alexander

Wystartowała kampania świąteczna marki Alexander promująca najnowszą grę “Zrzęda”. Za promocję odpowiedzialna jest agencja Cityboard Digital.

Idea kampanii opiera się na założeniu, że święta to bardzo trudny i nerwowy okres dla wielu Polaków. To rodzi wiele zabawnych sytuacji. Kampania świąteczna jest elementem szeroko zakrojonych działań marki, na które składają się promocje w sklepach stacjonarnych oraz internetowych. Produkt jest promowany w kinach Helios, serwisach VoD, YouTube, programmatic&rich-media, na TikToku, Facebooku, Instagramie oraz przy okazji współpracy z influencerami. W spotach video wykorzystano innowacyjną technikę łączenia AI wraz z postprodukcją wykonaną przez współpracowników agencji.

Koncepcja tegorocznej kampanii świątecznej 360° została przygotowana przez agencję Cityboard Digital. Agencja była odpowiedzialna za przygotowanie kreacji oraz produkcję spotu video (20 s., 15 s. oraz 6 s.) na potrzeby kampanii. Planowaniem mediów oraz strategią zajmowali się Joanna Stan oraz Mateusz Bojanowski.

Alexander to firma, która od ponad 47 lat produkuje i wydaje gry planszowe oraz edukacyjne dla dzieci. Jest to firma rodzinna, która posiada polski kapitał i niezmiennie cieszy się uznaniem klientów w kraju i zagranicą. Agencja współpracuje z marką Alexander od 2020 roku.

Cityboard Digital wypromuje wystawę Kino Polonia EC1 Łódź

Wystartowała kampania promująca największą wystawę o polskiej kinematografii, którą organizuje EC1 Łódź. Za kampanię odpowiedzialna jest Cityboard Digital.

„EC1 Łódź — Miasto Kultury” to instytucja kultury prowadzona przez Miasto Łódź i Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Promocją zajmuje się Wydział Marketingu i Komunikacji EC1 we współpracy z zespołem Cityboard Digital, który odpowiada m.in. za doradztwo, zakup mediów tradycyjnych i internetowych. Nasza agencja odpowiada również za opracowanie strategii współpracy z influencerami, media plany, rezerwacje i zakup czasu, przestrzeni i powierzchni reklamowej.

Cityboard Digital współpracuje z “EC1 Łódź- Miasto Kultury” w wyniku wygranego przetargu. Oferty w nim złożyły łącznie trzy domy mediowe. Głównym kryterium wyboru zwycięskiej agencji była zaoferowana cena. Kampania będzie realizowana do końca b.r. 

Cityboard Digital wypromuje wystawę Kino Polonia EC1 Łódź
Cityboard Digital dla Komandora  

Cityboard Digital dla Komandora

Wystartowała kampania odświeżająca markę Komandor Meble za którą kompleksowo odpowiada Cityboard Digital.

Będziemy realizowali kampanię marki na terenach województwa śląskiego i małopolskiego. Odpowiadamy za strategię, kreacjęoraz planowanie, zakupów mediów i optymalizowanie kampanii w wybranych kanałach. Kampania obejmuje emisję reklam na Facebooku, Instagramie, Pintereście oraz TikToku. Głównym celem komunikacyjnym jest chęć odmłodzenia grupy docelowej i dotarcia do GenZ, w celu budowania odpowiedniej świadomości marki Komandor Śląsk.

Nasz zespół będzie odpowiadał również za działania niestandardowe, takie jak projekty materiałów BTL, Digital Stickersy (GIPHY), czy za postprodukcję video (15 s. i 30 s.), które będą promowały kampanię m.in. na platformach social-media.

Cityboard Digital wspiera Crowdio

W marcu i kwietniu Cityboard Digital zrealizował dla marki Crowdio projekt digitalowy produkcji animacji. Efektem są materiały wspierające platformę. Crowdio to platforma crowdsourcingowa, która pozwala na realizację innowacyjnych pomysłów pracowników firm, a także na wspieranie ich w zakresie zaangażowania i grywalizacji. Cityboard Digital przygotował dla marki 10 animacji. Każda z nich trwa 30 sekund. Materiał przedstawia funkcjonalności i zalety platformy dla użytkowników. W procesie tworzenia pomysłów i scenariuszy do animacji brał udział także zespół Crowdio. Do zadań Cityboard Digital należało:

  • stworzenie idei kreatywnej
  • stworzenie konspektu wraz ze scenariuszami
  • postprodukcja
  • produkcja animacji
  • udźwiękowienie wraz z efektami dźwiękowymi
  • nagranie lektora w języku angielskim
  • tłumaczenia
  • transkrypcja
  • przygotowanie storyboardów i action boardów.
Cityboard Digital wspiera Crowdio

Zamów bezpłatną wycenę












    * Pola wymagane