Aktualności

Realizujemy kampanię sprzedażową dla marki Crong

Realizujemy kampanię sprzedażową dla marki Crong

Crong wystartował z nową kampanią sprzedażową. Za realizację tego projektu odpowiada nasza agencja. 

Crong to producent akcesoriów do telefonów, mający siedzibę w Nowych Skalmierzycach. W ich ofercie znajduje się szeroka gama gadżetów, w tym paski i etui ochronne dla zegarków Apple Watch, futerały zabezpieczające smartfony, produkty do ochrony ekranu oraz różnorodne kable i ładowarki do najpopularniejszych urządzeń.

W ramach współpracy agencja zajmie reklamami na TikToku, w Google Ads, a także Meta Ads. Działania na TikToku mają na celu pozyskanie nowych obserwujących i zbudowanie świadomości marki wśród użytkowników tejże platformy. Kampania Google Ads zostałaumiejscowiona w wyszukiwarce Google oraz na stronach partnerów. Jest toakcja świadomościowa z elementami aktywacji konsumenckiej, skierowanado kobiet i mężczyzn w wieku od 18 do 64 lat, którzy poszukują akcesoriów do telefonu. Kampania ma na celu nie tylko uzupełnienie działań w sieci wyszukiwania skoncentrowanych na słowach kluczowych, ale również pomoc w dotarciu do większej liczby klientów poprzez kanały Google.Kampania w systemie Meta ma za zadanie zbudowanie zasięgu i konwersji.

 Jako marka działająca na niezwykle konkurencyjnym rynku akcesoriów mobilnych, zależało nam na znalezieniu agencji o szerokim spektrum działania, która będzie w stanie dotrzeć do jak największej liczby odbiorców przy stosunkowo niewielkim, jak na dzisiejsze realia, budżecie. Agencja Cityboard Digital wykazała się pełnym profesjonalizmem, jak i kreatywnością już podczas pierwszego spotkania, które w niedługim czasie pozwoliło nam podjąć decyzję o nawiązaniu współpracy. Wierzymy w to, że kolejne miesiące przyniosą oczekiwane rezultaty, a co za tym idzie, pozwolą nam kontynuować rozbudowę marki Crong – mówi Krzysztof Borowiec, Business Development / Co-Owner.

– Wierzymy, że dzięki przemyślanym i odważnym działaniom możemy zdobywać przychylność nowych klientów, a co za tym idzie nowe kontrakty. Najlepszym przykładem jest Crongktóremu zaproponowaliśmykreację zupełnie odbiegającą od minimalistycznych standardów obowiązujących w kategorii dodatków do Apple Watch. Kreacja w połączeniu z doskonale skrojonym media planem sprawiły, że klient nam zaufał, a to zaufanie zaowocowało współpracą – mówi Dominik Łabuzek
Creative Partner. 

Kampania Crong będzie trwała do 31 lipca. Za realizację działań na platformach Google Ads i TikTok Ads odpowiada Joanna Stan i jej zespół. Za strategię Mateusz Bojanowski, a za kreację Dominik Łabuzek i jego zespół.

Cityboard Digital dla marki Colnago

Nasza agencja jest autorem najnowszego serwisu internetowego dla marki Colnago Polska. Przygotowaliśmy witrynę, która jest funkcjonalna, nowoczesna i oddaje ducha tej kultowej kolarskiej marki premium.

Ernesto Colnago powierzył reprezentowanie swojej marki w Polsce dwóm wybitnym kolarzom – Czesławowi Langowi i Henrykowi Charuckiemu. Spółka Lang & Charucki jest oficjalnym dystrybutorem rowerów tej wyjątkowej marki w Polsce. Henryk Charucki zwrócił się do Cityboard Digital z zadaniem stworzenia nowego serwisu, ponieważ poprzedni nie spełniał już swojej funkcji wizerunkowej i sprzedażowej.

– Naszym zadaniem było stworzenie struktury strony, przygotowanie tekstów, dostosowanie grafik oraz zadbanie o aspekty techniczne i SEO. Tematy kolarskie są nam bardzo bliskie (w naszej firmie funkcjonuje kolarski Team Cityboard), dlatego z ogromnym zaangażowaniem ruszyliśmy do pracy nad stroną. Powołaliśmy zespół roboczy, który przez ponad miesiąc tworzył makiety, teksty, pracował nad grafikami i wdrażał rozwiązania – mówi Marcin Wojda, pełnomocnik zarządu Cityboard Media.

Od strony wizualnej serwis zbudowany jest na estetycznych zdjęciach produktów (rowery), które przemawiają do wyobraźni. Kultowa włoska marka jest tak silna w swojej kategorii, że jej produkty są klasą samą dla siebie. Dlatego rowery są często ukazane na czystych i czarnych tłach, aby nic nie zakłócało estetyki rowerów.

Serwis został także wyposażony w podstrony dotyczące historii marki, a także historii życia Czesława Langa, Henryka Charuckiego i Jana Faltyna. Blog, który będzie systematycznie rozwijany, opisuje nowości oraz ostatnie wydarzenia z kolarskiego świata. Całość zamykają podstrony „Kontakt”, a także podstrony usług towarzyszących, czyli „Serwis” i „Bike Fitting”.

Zobacz stronę Colnago Polska stworzoną przez Cityboard Digital.

Cityboard Digital dla marki Colnago
FRUPP nowym klientem CITYBOARD DIGITAL

FRUPP nowym klientem CITYBOARD DIGITAL

Firma Celiko S.A, która jest producentem żywności bezglutenowej, wybrała do współpracy przy promocji marki batonów i przekąsek liofilizowanych FRUPP agencję Cityboard Digital. Odpowiadamy za przygotowywanie strategii, kreacji oraz prowadzenie wybranych działań mediowych.

Dla marki FRUPP opracowaliśmy strategię komunikacji i ideę kreatywną dla najbliższych działań wizerunkowych. Celem kampanii jest wzrost świadomości marki. W ramach kampanii będą promowane batony liofilizowane FRUPP, w tym linia Kids, stworzoną z myślą o najmłodszych konsumentach.

Odpowiadamy m.in. za doradztwo i planowanie kampanii reklamowych i zakup mediów. Zajmiemy się opracowaniem media planów, rezerwacją i zakupem czasu, przestrzeni i powierzchni reklamowej, a także dostarczeniem części contentu do profili na Facebooku, Instagramie i TikToku. Do naszych zadań będzie również należało tworzenie materiałów display/rich-media. Po stronie agencji za strategię i ideę kreatywną odpowiada Mateusz Bojanowski, zaś za planowanie i zakup mediów team mediowy Joanny Stan.

Firma Celiko powstała w 1982 roku i jest firmą z całkowicie polskim kapitałem. Od początku swojej działalności specjalizuje się i doskonali w zakresie produkcji artykułów spożywczych, w szczególności żywności dietetycznej dla diet eliminacyjnych, między innymi Celiakii.

Ruszyła kampania świąteczna gry „Zrzęda” marki Alexander

Wystartowała kampania świąteczna marki Alexander promująca najnowszą grę “Zrzęda”. Za promocję odpowiedzialna jest agencja Cityboard Digital.

Idea kampanii opiera się na założeniu, że święta to bardzo trudny i nerwowy okres dla wielu Polaków. To rodzi wiele zabawnych sytuacji. Kampania świąteczna jest elementem szeroko zakrojonych działań marki, na które składają się promocje w sklepach stacjonarnych oraz internetowych. Produkt jest promowany w kinach Helios, serwisach VoD, YouTube, programmatic&rich-media, na TikToku, Facebooku, Instagramie oraz przy okazji współpracy z influencerami. W spotach video wykorzystano innowacyjną technikę łączenia AI wraz z postprodukcją wykonaną przez współpracowników agencji.

Koncepcja tegorocznej kampanii świątecznej 360° została przygotowana przez agencję Cityboard Digital. Agencja była odpowiedzialna za przygotowanie kreacji oraz produkcję spotu video (20 s., 15 s. oraz 6 s.) na potrzeby kampanii. Planowaniem mediów oraz strategią zajmowali się Joanna Stan oraz Mateusz Bojanowski.

Alexander to firma, która od ponad 47 lat produkuje i wydaje gry planszowe oraz edukacyjne dla dzieci. Jest to firma rodzinna, która posiada polski kapitał i niezmiennie cieszy się uznaniem klientów w kraju i zagranicą. Agencja współpracuje z marką Alexander od 2020 roku.

Ruszyła kampania świąteczna gry „Zrzęda” marki Alexander
Cityboard Digital wypromuje wystawę Kino Polonia EC1 Łódź

Cityboard Digital wypromuje wystawę Kino Polonia EC1 Łódź

Wystartowała kampania promująca największą wystawę o polskiej kinematografii, którą organizuje EC1 Łódź. Za kampanię odpowiedzialna jest Cityboard Digital.

„EC1 Łódź — Miasto Kultury” to instytucja kultury prowadzona przez Miasto Łódź i Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Promocją zajmuje się Wydział Marketingu i Komunikacji EC1 we współpracy z zespołem Cityboard Digital, który odpowiada m.in. za doradztwo, zakup mediów tradycyjnych i internetowych. Nasza agencja odpowiada również za opracowanie strategii współpracy z influencerami, media plany, rezerwacje i zakup czasu, przestrzeni i powierzchni reklamowej.

Cityboard Digital współpracuje z “EC1 Łódź- Miasto Kultury” w wyniku wygranego przetargu. Oferty w nim złożyły łącznie trzy domy mediowe. Głównym kryterium wyboru zwycięskiej agencji była zaoferowana cena. Kampania będzie realizowana do końca b.r. 

Cityboard Digital dla Komandora

Wystartowała kampania odświeżająca markę Komandor Meble za którą kompleksowo odpowiada Cityboard Digital.

Będziemy realizowali kampanię marki na terenach województwa śląskiego i małopolskiego. Odpowiadamy za strategię, kreacjęoraz planowanie, zakupów mediów i optymalizowanie kampanii w wybranych kanałach. Kampania obejmuje emisję reklam na Facebooku, Instagramie, Pintereście oraz TikToku. Głównym celem komunikacyjnym jest chęć odmłodzenia grupy docelowej i dotarcia do GenZ, w celu budowania odpowiedniej świadomości marki Komandor Śląsk.

Nasz zespół będzie odpowiadał również za działania niestandardowe, takie jak projekty materiałów BTL, Digital Stickersy (GIPHY), czy za postprodukcję video (15 s. i 30 s.), które będą promowały kampanię m.in. na platformach social-media.

Cityboard Digital dla Komandora  
Cityboard Digital wspiera Crowdio

Cityboard Digital wspiera Crowdio

W marcu i kwietniu Cityboard Digital zrealizował dla marki Crowdio projekt digitalowy produkcji animacji. Efektem są materiały wspierające platformę. Crowdio to platforma crowdsourcingowa, która pozwala na realizację innowacyjnych pomysłów pracowników firm, a także na wspieranie ich w zakresie zaangażowania i grywalizacji. Cityboard Digital przygotował dla marki 10 animacji. Każda z nich trwa 30 sekund. Materiał przedstawia funkcjonalności i zalety platformy dla użytkowników. W procesie tworzenia pomysłów i scenariuszy do animacji brał udział także zespół Crowdio. Do zadań Cityboard Digital należało:

  • stworzenie idei kreatywnej
  • stworzenie konspektu wraz ze scenariuszami
  • postprodukcja
  • produkcja animacji
  • udźwiękowienie wraz z efektami dźwiękowymi
  • nagranie lektora w języku angielskim
  • tłumaczenia
  • transkrypcja
  • przygotowanie storyboardów i action boardów.

Zamów bezpłatną wycenę










    * Pola wymagane