
Kampania
promująca produkty
Media Markt to popularna międzynarodowa sieć marketów oferująca sprzęt RTV i AGD.
Kiedyś słynęła z niecodziennych kampanii reklamowych (znane “Media Markt – Nie dla idiotów”). Marka poprosiła nas o wsparcie
w zakresie promocji konkretnej grupy produktów.
Nasze
zadania
Klient oczekiwał kampanii promującej produkty (telewizory
i słuchawki) marki Sony oraz usługi serwisowe. Kampania miała na celu zbudować zasięg, pobudzać klientów i skłaniać ich do decyzji zakupowych. Do działań wybrano 2 miasta, a także określoną grupę celową – osoby zainteresowane kupnem sprzętu. Jako narzędzie została wybrana grupa usług Google Ads.




Media
Efekt
4 mln
to przybliżony łączy zasięg kampanii
Ponad 12 000
to poziom konwersji
Założone KPI
zrealizowaliśmy z nawiązką :)