Mój Catering

Kampania

ze smakiem

Świeże produkty, lokalni dostawcy, zbilansowane menu – to wyróżniki marki Mój Catering, która poprosiła nas o wzmocnienie komunikacji marketingowej. Diety pudełkowe/ catering dietetyczny to kategoria usług, która charakteryzuje się dużą konkurencyjnością.

Marki muszą zabiegać o uwagę klienta, więc przed nami stało nie lada zadanie. Zakasaliśmy rękawy, ułożyliśmy menu kampanii i ochoczo ruszyliśmy do realizacji przepisu na doskonałą komunikację.

Nasze zadania

Zbudowanie komunikacji adresowanej do aktywnych kobiet, które chcą więcej od życia. Z uwagi na liczne obowiązki oraz wykonywanie ważnych funkcji w życiu zawodowym, nie mają czasu na gotowanie. Są często singielkami, uwielbiają podróżować i nie chcą tracić życia w kuchni przy garach J Z tego względu wybraliśmy media, które są dostosowane do grupy celowej.

Social media

Posts

Phone

Media

Instagram
Facebook
Linkedin Ads
Instagram
Facebook
Linkedin Ads
Instagram
Facebook

Cel

Cel

Efekty

Kampania wymagała od nas nieszablonowego podejścia oraz modyfikowania celów w panelach reklamowych, a także ciągłych zmian z uwagi na dużą konkurencję w tej kategorii.

Na potrzeby kampanii stworzyliśmy animacje adresowane do aktywnych kobiet.

catering
Facebook post/ Instagram post
catering
Facebook post/ Instagram post

Projekt

tworzyli

Mateusz
Mateusz Master-Chef, który pilnował,
aby kampania miała wyraz
Karol
Karol Sous-Chef,
który organizował pracę 
Iwett
Iwetta odpowiedzialna za
wygląd produktów i ich smak
Paula
Paula odpowiedzialna za składniki
pisane i dobrze dobrane słowa

Zamów bezpłatną wycenę










    * Pola wymagane