Realizowaliśmy kampanię MMS pod hasłem Twoje Auto w dobrych rękach, która była skierowania do odbiorców, którzy korzystali w zeszłym sezonie z usług serwisowych serwisów konkurencyjnych dla Rawski Group z całego województwa mazowieckiego. Dzięki geotargetowaniu dotarliśmy do osób, które w ostatnich 180 dniach były w serwisie od 1 do 2 godzin.


Kampania
najwyższej klasy
Rawski Group to autoryzowany salon i serwis marek Land Rover i Jaguar, który mieści się w Markach pod Warszawą. Firma specjalizuje się w samochodach klasy premium. Rawski Group jest też specjalistycznym centrum sprzedaży rzadkich i niezwykle wyjątkowych modeli sygnowanych marką SV.
Cele

Zbudowanie świadomości nowych modeli samochodów, a także pozyskanie leadów od osób zainteresowanych zakupem samochodów.
Aktywizacja klientów potrzebujących usług serwisowych.
Zaplanowanie kampanii OOH wspomagającej budowanie świadomości i sprzedaż.

Zadania
Zaplanowaliśmy i przeprowadziliśmy kampanie na Facebooku, Instagramie, Linkedinie, a także Programmaticu. Poprzez regularną komunikację w social mediach, budowaliśmy świadomość nowych modeli samochodów Jaguar oraz Land Rover.

Kampanie wyposażyliśmy w kontekstowy Lead Magnet, aby pozyskiwać dane osób, które były zainteresowane kupnem samochodu. Kierowaliśmy także ruch do strony i budowaliśmy świadomość w oparciu o działania remarketingowe. Do tego działania angażujące, tworzenie odpowiednich grup odbiorców i promocja eventów oraz ofert specjalnych.

Kampania MMS

Kampania MMS
Wybraliśmy najlepsze lokalizacje kierunkowe supercityboard (12x4 m) i stworzyliśmy layout outdoorowy zgodnie z międzynarodowym Corporate Identity.
