Rawski
Kampania

Dla Rawski Group stworzyliśmy kampanię, której celem były budowa świadomości nowych modeli samochodów i pozyskanie leadów. Wykorzystaliśmy do tego, między innymi, Meta Ads.

Rawski Group to autoryzowany salon i serwis marek Land Rover i Jaguar, który mieści się w Markach pod Warszawą. Firma specjalizuje się w samochodach klasy premium. Rawski Group jest też specjalistycznym centrum sprzedaży rzadkich i niezwykle wyjątkowych modzeli sygnowanych marką SV. Komunikację oparliśmy na Facebooku, Instagramie i Linkedin.

01

Zbudowanie świadomości nowych modeli samochodów, a także pozyskanie leadów od osób zainteresowanych zakupem samochodów.

02

Aktywizacja klientów potrzebujących usług serwisowych.

03

Zaplanowanie kampanii OOH wspomagającej budowanie świadomości i sprzedaż.

Agencja social media: kampania Facebook

Zaplanowaliśmy i przeprowadziliśmy kampanie na Facebooku, Instagramie, Linkedinie, a także Programmaticu. Poprzez regularną komunikację w social mediach, budowaliśmy świadomość nowych modeli samochodów Jaguar oraz Land Rover.

Kampanie wyposażyliśmy w kontekstowy Lead Magnet, aby pozyskiwać dane osób, które były zainteresowane kupnem samochodu. Kierowaliśmy także ruch do strony i budowaliśmy świadomość w oparciu o działania remarketingowe. Do tego działania angażujące, tworzenie odpowiednich grup odbiorców i promocja eventów oraz ofert specjalnych.

Reklama na Facebooku

Kampania MMS

Realizowaliśmy kampanię MMS pod hasłem Twoje Auto w dobrych rękach, która była skierowania do odbiorców, którzy korzystali w zeszłym sezonie z usług serwisowych serwisów konkurencyjnych dla Rawski Group z całego województwa mazowieckiego. Dzięki geotargetowaniu dotarliśmy do osób, które w ostatnich 180 dniach były w serwisie od 1 do 2 godzin.

Reklama na Instagramie

Kampania MMS

Reklama na LinkedIn

Wybraliśmy najlepsze lokalizacje kierunkowe supercityboard (12x4 m) i stworzyliśmy layout outdoorowy zgodnie z międzynarodowym Corporate Identity.

Instagram
Facebook
Linkedin Ads
Kampania MMS
Programmatic
Outdoor
Instagram www
Kampania MMS
Mateusz
Mateusz Główny kierowca teamu
Patryk
Patryk Działania graficzne teamu
Iwetta
Iwetta Działania graficzne teamu
Johannes
Johannes Działania graficzne teamu
Karol
Karol Pilot, który czuwał nad
właściwym kierunkiem jazdy
Maryna
Maryna Planowane trasy programatycznej
Joanna
Joanna Planowane trasy programatycznej










    * Pola wymagane