Realizowaliśmy kampanię MMS pod hasłem Twoje Auto w dobrych rękach, która była skierowania do odbiorców, którzy korzystali w zeszłym sezonie z usług serwisowych serwisów konkurencyjnych dla Rawski Group z całego województwa mazowieckiego. Dzięki geotargetowaniu dotarliśmy do osób, które w ostatnich 180 dniach były w serwisie od 1 do 2 godzin.
Dla Rawski Group stworzyliśmy kampanię, której celem były budowa świadomości nowych modeli samochodów i pozyskanie leadów. Wykorzystaliśmy do tego, między innymi, Meta Ads.
Rawski Group to autoryzowany salon i serwis marek Land Rover i Jaguar, który mieści się w Markach pod Warszawą. Firma specjalizuje się w samochodach klasy premium. Rawski Group jest też specjalistycznym centrum sprzedaży rzadkich i niezwykle wyjątkowych modzeli sygnowanych marką SV. Komunikację oparliśmy na Facebooku, Instagramie i Linkedin.
Zbudowanie świadomości nowych modeli samochodów, a także pozyskanie leadów od osób zainteresowanych zakupem samochodów.
Aktywizacja klientów potrzebujących usług serwisowych.
Zaplanowanie kampanii OOH wspomagającej budowanie świadomości i sprzedaż.
Agencja social media: kampania Facebook
Zaplanowaliśmy i przeprowadziliśmy kampanie na Facebooku, Instagramie, Linkedinie, a także Programmaticu. Poprzez regularną komunikację w social mediach, budowaliśmy świadomość nowych modeli samochodów Jaguar oraz Land Rover.
Kampanie wyposażyliśmy w kontekstowy Lead Magnet, aby pozyskiwać dane osób, które były zainteresowane kupnem samochodu. Kierowaliśmy także ruch do strony i budowaliśmy świadomość w oparciu o działania remarketingowe. Do tego działania angażujące, tworzenie odpowiednich grup odbiorców i promocja eventów oraz ofert specjalnych.
Reklama na Facebooku
Reklama na Instagramie
Reklama na LinkedIn
Wybraliśmy najlepsze lokalizacje kierunkowe supercityboard (12x4 m) i stworzyliśmy layout outdoorowy zgodnie z międzynarodowym Corporate Identity.