
Pracowita kampania
na TikToku
Manpower Group to agencja zatrudnienia z ponad 70-letnim doświadczeniem na arenie międzynarodowej i lider innowacyjnych rozwiązań HR dla globalnego rynku pracy. Na naszym rynku firma działa od 20 lat. Firma potrzebowała wsparcia
w zakresie dotarcia do ludzi młodych.
w zakresie dotarcia do ludzi młodych.
CEL
Nasz cel podstawowy to dotarcie z przekazem do Generacji Z, ponieważ proces rekrutacji adresowany był do tej grupy celowej.
Zadania
Stworzyliśmy spot video promujący kampanie rekrutacyjną. Spot miał różne wersje zakończenia (plansza końcowa) w zależności od aktualnych potrzeb klienta. Nasz zespół był odpowiedzialny za koncepcję kreatywną (action board), a także dobór muzyki i audio.
Zaplanowaliśmy dwie kampanię na TikToku. Pierwsza (z wykorzystaniem video) była obliczona na pozyskanie leadów. Każdy użytkownik, który zostawił dane mógł liczyć na kontakt rekrutera z Manpower. Druga na zdobycie większej liczby obserwujących.

Media
Efekt
Zbudowanie świadomości marki w grupie celowej
Zasięg wyższy od estymowanego
Pozyskanie leadów i dużej liczby obserwujących profil