Pracowita kampania

na TikToku

Manpower Group to agencja zatrudnienia z ponad 70-letnim doświadczeniem na arenie międzynarodowej i lider innowacyjnych rozwiązań HR dla globalnego rynku pracy. Na naszym rynku firma działa od 20 lat. Firma potrzebowała wsparcia
w zakresie dotarcia do ludzi młodych.

CEL

Nasz cel podstawowy to dotarcie z przekazem do Generacji Z, ponieważ proces rekrutacji adresowany był do tej grupy celowej.

Zadania

Stworzyliśmy spot video promujący kampanie rekrutacyjną. Spot miał różne wersje zakończenia (plansza końcowa) w zależności od aktualnych potrzeb klienta. Nasz zespół był odpowiedzialny za koncepcję kreatywną (action board), a także dobór muzyki i audio.

Zaplanowaliśmy dwie kampanię na TikToku. Pierwsza (z wykorzystaniem video) była obliczona na pozyskanie leadów. Każdy użytkownik, który zostawił dane mógł liczyć na kontakt rekrutera z Manpower. Druga na zdobycie większej liczby obserwujących.

Media

TikTok Ads
TikTok Ads
TikTok Ads
TikTok Ads
TikTok Ads
TikTok Ads
TikTok Ads
TikTok Ads

Efekt

Zbudowanie świadomości marki w grupie celowej

Zasięg wyższy od estymowanego

Pozyskanie leadów i dużej liczby obserwujących profil

Kampanie realizowali

Mateusz
Mateusz zarządzenie kampanią, kreacja
Iwetta
Iwetta action board, animacja, kreacja
Karol
Karol relacje z klientem
Maryna
Maryna planowanie kampanii

Zamów bezpłatną wycenę










    * Pola wymagane