Kuchnia Vikinga chciała zaistnieć na platformie Spotify. Dla klienta zaplanowaliśmy dwie kampanie kontekstowe: w listopadzie 2022 na terenie Wrocławia, a także w styczniu 2023 w Krakowie i Trójmieście. Wybór tych dat był nieprzypadkowy. Miał nawiązywać do postanowień noworocznych i motywacji do zadbania o figurę przed imprezami sylwestrowymi. Wybór miast podyktowany był lokalizacjami, gdzie Viking dowozi swoje zestawy.
Kampanie były adresowane do użytkowników Spotify, którzy słuchają playlist przeznaczonych na siłownie (tzw. playlisty workout), do biegania oraz innych, które nadają się do aktywności fizycznych. Oprócz samych playlist targetowaliśmy reklamy na użytkowników, którzy odtwarzają podcasty związane ze sportem oraz zdrowym trybem życia.
W ramach kampanii emitowaliśmy spoty audio, które zachęcały do skorzystania z lokalnej oferty (np. „Niech Wrocław spróbuje, jak Viking smakuje”) i oferowały rabat w oparciu o specjalny kod. Emisji towarzyszył klikalny baner, który odsyłał do strony Vikinga.