Mocna kampania

dla mocnego

brandu

sfd
Tinder Ads
sfd
Tinder Ads

Nasze zadania

SFD to największy w Polsce sklep z suplementami diety. Naszym zadaniem było zbudowanie świadomości marki wśród użytkowników Tindera, zbudowanie zaangażowania, wzmocnienie sprzedaży produktów, a także przygotowanie spotu audio do kampanii na Spotify. Do pracy ruszyliśmy ze zdwojonymi siłami.

sfd
Tinder Ads
sfd
Tinder Ads
sfd
Tinder Ads

Spotify

spot audio

sfd
sfd

Media

Tinder
Spotify
Tinder
Spotify
Tinder
Spotify
Tinder
Spotify

Cel

Budowa świadomości marki Redox (preparaty odpowiedzialne za spalanie tłuszczu) wśród użytkowników Tindera.

Promocja sklepu SDF na Tinderze i Spotify oraz skierowanie ruchu do niego.

Promocja urodzinowej loterii SFD na Spotify, w której do wygrania było 50 tys. PLN i inne atrakcyjne nagrody.

Efekt

Projektowi

mocy dodawali:

Joanna
Joanna ułożyła
plan aktywności
Maryna
Maryna kontrolowała
postępy
i zużywane moce
Karol
Karol koordynował
realizacje
aktywności

Zamów bezpłatną wycenę










    * Pola wymagane