Agencja social media: reklama na TikToku
Bolero to marka, która oferuje szeroki wybór orzeźwiających i smacznych napojów w saszetkach. Produkty Bolero są pozbawione sztucznych dodatków oraz cukru, co czyni je doskonałą alternatywą dla tradycyjnych napojów. Firma chciała odświeżyć swoją stronę www, a także dotrzeć ze swoimi produktami do osób młodych, zbudować świadomość marki i produktu.
TikTok Ads
Zbudowanie świadomości marki Bolero na TikToku i kierowanie ruchu do sklepu.
Odświeżenie strony oraz sklepu e-commerce Bolero, aby treści były atrakcyjne dla grupy celowej i zachęcały do zakupów.
W kampaniach na TikToku wykorzystywaliśmy różne cele mediowe od wzrostu liczby osób obserwujących profil, przez budowę odpowiedniej częstotliwości styku odbiorcy z formatem reklamowym, aż po konwersję www (e-commerce). Dodatkowo stworzyliśmy dedykowany katalog produktowy (na podstawie feedu produktowego), przeprowadziliśmy poprawny proces weryfikacji oficjalnego sklepu marki BOLERO na rynek Polski
Stworzyliśmy nowoczesną odsłonę sklepu, która jest przygotowana pod kątem UX/UI, jest estetyczna, funkcjonalna i działa w oparciu o nowe wytyczne dotyczące pozycjonowania.