Orzeźwiające

wyzwanie

komunikacyjne

bolero
Instagram Ads
bolero
TikTok Ads/ Instagram Ads

Nasze zadania

Bolero to marka, która oferuje szeroki wybór orzeźwiających i smacznych napojów w saszetkach. Produkty Bolero są pozbawione sztucznych dodatków oraz cukru, co czyni je doskonałą alternatywą dla tradycyjnych napojów. Firma chciała odświeżyć swoją stronę www, a także dotrzeć ze swoimi produktami do osób młodych, zbudować świadomość marki i produktu.

bolero
TikTok Ads/ Instagram Ads
bolero
TikTok Ads/ Instagram Ads

Cel

Zbudowanie świadomości marki Bolero na TikToku i kierowanie ruchu do sklepu.

Odświeżenie strony oraz sklepu e-commerce Bolero, aby treści były atrakcyjne dla grupy celowej i zachęcały do zakupów.

bolero
TikTok Ads/ Instagram Ads

Efekt

W kampaniach na TikToku wykorzystywaliśmy różne cele mediowe od wzrostu liczby osób obserwujących profil, przez budowę odpowiedniej częstotliwości styku odbiorcy z formatem reklamowym, aż po konwersję www (e-commerce). Dodatkowo stworzyliśmy dedykowany katalog produktowy (na podstawie feedu produktowego), przeprowadziliśmy poprawny proces weryfikacji oficjalnego sklepu marki BOLERO na rynek Polski

Serwis www

Stworzyliśmy nowoczesną odsłonę sklepu, która jest przygotowana pod kątem UX/UI, jest estetyczna, funkcjonalna i działa w oparciu o nowe wytyczne dotyczące pozycjonowania.

laptop

Media

saszetki
Serwis www
TikTok
Serwis www
TikTok
Serwis www
TikTok
Serwis www
TikTok

Kampanie

realizowali

Patryk
Patryk prace graficzne
Kyryll
Kyryll planowanie i koordynacja kampanii
Iwetta
Iwetta prace graficzne
Damian
Damian prace developerskie
Czesław
Czesław nadzór i wsparcie managerskie

Zamów bezpłatną wycenę










    * Pola wymagane