Orzeźwiające
wyzwanie
komunikacyjne



Nasze zadania
Bolero to marka, która oferuje szeroki wybór orzeźwiających i smacznych napojów w saszetkach. Produkty Bolero są pozbawione sztucznych dodatków oraz cukru, co czyni je doskonałą alternatywą dla tradycyjnych napojów. Firma chciała odświeżyć swoją stronę www, a także dotrzeć ze swoimi produktami do osób młodych, zbudować świadomość marki i produktu.


Cel
Zbudowanie świadomości marki Bolero na TikTok'u i kierowanie ruchu do sklepu.
Odświeżenie strony oraz sklepu e-commerce Bolero, aby treści były atrakcyjne dla grupy celowej i zachęcały do zakupów.

Efekt
W kampaniach na TikToku wykorzystywaliśmy różne cele mediowe od wzrostu liczby osób obserwujących profil, przez budowę odpowiedniej częstotliwości styku odbiorcy z formatem reklamowym, aż po konwersję www (e-commerce). Dodatkowo stworzyliśmy dedykowany katalog produktowy (na podstawie feedu produktowego), przeprowadziliśmy poprawny proces weryfikacji oficjalnego sklepu marki BOLERO na rynek Polski
Serwis www
Stworzyliśmy nowoczesną odsłonę sklepu, która jest przygotowana pod kątem UX/UI, jest estetyczna, funkcjonalna i działa w oparciu o nowe wytyczne dotyczące pozycjonowania.

Media
