Kampania na 4 łapy

i 6 ton karmy

Josera, to producent najwyższej jakości karmy dla zwierząt domowych. Marka niezmiennie opracowuje nowe i ulepszone produkty, aby zadowolić potrzeby domowych ulubieńców. Firma potrzebowała komunikacji w zakresie produktów, a także działań CSR, które są częstym elementem komunikacji firm z tego segmentu.

Nasze

zadania

Marka potrzebowała wzbudzenia zainteresowania akcją CSR, a także stworzenia komunikacji skierowanej do Gen Z i millenialsów, aby zbudować świadomość marki w tej grupie celowej.

Media

Serwis www
TikTok
Facebook
Serwis www
TikTok
Facebook
Serwis www
TikTok

Cel

Wsparcie Klienta w osiągnięciu, jak największej liczby wzmianek o akcji „Josera wspiera - 6 tony karmy dla potrzebujących zwierzaków”. Akcja polegała na głosowaniu na schroniska, czy organizacje, które potrzebują wsparcia. Akcja #JOSERAWSPIERA! finalnie miała wyłonić dwie instytucje, które otrzymają od marki łącznie 6 ton karmy dla zwierzaków. Naszym celem, było zbudowanie organicznego zainteresowania akcją.

Stworzenie materiału video na podstawie materiałów otrzymanych od klienta.

Przeprowadzenie pierwszej aktywizacji marki Josera Polska na TikToku. Byliśmy odpowiedzialni między innymi za: założenie profilu, stworzenie contentu promującego produkty marki, zakup mediów i optymalizowanie stawek mediowych.

Efekt

Akcja #JOSERAWSPIERA
1 116

organicznych
reakcji
na publikację

Ponad
2 300

udostępnień
publikacji
na Facebooku

Ponad
10 000

komentarzy
pod publikacją
dotyczącą akcji

Kampania

na TikToku

Zasięg kampanii:
227%

estymowanej
wartości

Wyświetlenia:
162%

estymowanej
wartości

Wejścia na stronę:
102%

estymowanej
wartości

Projekt realizował

nasz zespół w składzie:

Mateusz
Mateusz koordynator kampanii
Sylwia
Sylwia planista kampanii na TikToku
Dorian
Dorian twórca Digital Video
Natalia
Natalia wsparcie w zakresie
działań organicznych
Maryna
Maryna przygotowanie contentu

Zamów bezpłatną wycenę










    * Pola wymagane