Josera, to producent najwyższej jakości karmy dla zwierząt domowych. Marka niezmiennie opracowuje nowe i ulepszone produkty, aby zadowolić potrzeby domowych ulubieńców.
Firma potrzebowała komunikacji w zakresie produktów, a także działań CSR, które są częstym elementem komunikacji firm z tego segmentu.
Agencja social media: TikTok Ads
Marka potrzebowała wzbudzenia zainteresowania akcją CSR, a także stworzenia komunikacji skierowanej do Gen Z i millenialsów, aby zbudować świadomość marki w tej grupie celowej.
Wsparcie Klienta w osiągnięciu, jak największej liczby wzmianek o akcji „Josera wspiera - 6 tony karmy dla potrzebujących zwierzaków”. Akcja polegała na głosowaniu na schroniska, czy organizacje, które potrzebują wsparcia. Akcja #JOSERAWSPIERA! finalnie miała wyłonić dwie instytucje, które otrzymają od marki łącznie 6 ton karmy dla zwierzaków. Naszym celem, było zbudowanie organicznego zainteresowania akcją.
Stworzenie materiału video na podstawie materiałów otrzymanych od klienta.
Przeprowadzenie pierwszej aktywizacji marki Josera Polska na TikToku. Byliśmy odpowiedzialni między innymi za: założenie profilu, stworzenie contentu promującego produkty marki, zakup mediów i optymalizowanie stawek mediowych.
organicznych
reakcji
na publikację
udostępnień
publikacji
na Facebooku
komentarzy
pod publikacją
dotyczącą akcji
Kampania na TikToku
estymowanej
wartości
estymowanej
wartości
estymowanej
wartości