Zbudowanie silnej marki medycznej, poprzez trwałą i konsekwentną komunikację digitalową.
Przygotowaliśmy dla nich plan komunikacji na Facebooku i Instagramie, a także szereg kampanii Meta Ads i Linkedin Ads.
Agencja social media: Google Ads
Rozszerzenie grupy celowej, aby zwiększyć zainteresowanie pakietami medycznymi. Klient potrzebował zwiększyć rozpoznawalność swoich pakietów kierowanych do firm z sektora MŚP oraz dużych przedsiębiorstw. Gruntowanie odświeżyliśmy jego kanał na profilu LinkedIn oraz przeprowadziliśmy kampanie mediową skierowaną do osób decyzyjnych.
Reklama na Facebooku
Zachęcenie pacjentów do skorzystania z usług przychodni i szpitala MedPolonia. Do tego użyliśmy narzędzi Google Display Network i Programmatic Buying. Kampania zachęcała do zapisów na wizyty w szpitalu i przychodni MedPolonia.
Reklama na Instagramie
Obsługa serwisu internetowego
od strony programistycznej.
Reklama na LinkedIn
W ciągu ostatnich 3 lat zbudowaliśmy organiczny zasięg na Facebooku na poziomie blisko
1 200 000
użytkowników
W ciągu ostatnich 3 lat zbudowaliśmy płatny zasięg na Facebooku (przy minimalnym budżecie) na poziomie ponad
12 000 000
użytkowników
Nieomal każdego dnia publikujemy na Facebooku i Instagramie marki porady, inspiracje, informacje medyczne, ciekawostki czy informacje o ofercie. Łącznie przygotowaliśmy dla klienta już blisko
1 000 postów
Zwiększenie liczby osób, które zapisały się do konkretnych specjalistów.