w nowej odsłonie
Dla marki Borygo (należy do spółki Boryszew ERG, wchodzącej w skład Grupy Kapitałowej Boryszew S.A.) uruchomiliśmy platformę komunikacyjną pod nazwą “Wielkie Testowanie Borygo”.
Cała akcja była związana z launchem nowych produktów marki i tym samym powiększenia rodziny produktów oraz wejściem w nowy obszar biznesowy.
Borygo to jeden z najpopularniejszych producentów chemii motoryzacyjnej, kosmetyków samochodowych, płynów do chłodnic, spryskiwaczy i płynów hamulcowych.
To także producent środków dla sektora kolejowego (Borygo Railway - płyny do odladzania infrastruktury i płynów eksploatacyjnych) i sektora lotniczego.
Strategia marketingowa
Odpowiadaliśmy za analizę i stworzenie strategii marketingowej dla zupełnie nowego obszaru komunikacyjnego, mechanizmy aktywizacji, opracowanie contentu (teksty, grafiki, video-animacje i digital stickersy/gify), planowanie, optymalizacje i raportowanie wydatków kampanii w social mediach oraz reklam display’owych.
Naszym zadaniem było opracowanie linii etykiet, katalogów i materiałów promujących dla nowego obszaru działań marki, czyli kosmetyków samochodowych.
Studio kreatywne Cityboard Digital opracowało i stworzyło etykiety dla nowych produktów, komunikację wizualną (w tym materiały POS: voblery, listwy, standy POS, gadżety reklamowe), moodboard komunikacyjny w mediach społecznościowych (Facebook i Instagram) oraz odpowiadało za egzekucje kampanii.
Wielkie Testowanie Borygo to akcja testerska w której wzięły udział osoby zajmujące się detailingiem oraz zwykli zjadacze chleba - pasjonaci motoryzacji, miłośnicy swoich czterech kółek.
Na pierwszym etapie kampania miała charakter stricte zasięgowy. W drugiej odsłonie skupiliśmy się na wzroście zapamiętywalności komunikatu wśród odbiorców pierwszego etapu kampanii (kampania remarketingowa)
Działania marki były realizowane na terenie Polski i Hiszpani (Oddział: Maflow Spain Automotive)
Zaprojektowanie nowych etykiet i komunikacji wizualnej dla nowych produktów marki Borygo.
Zbudowanie świadomości marki w grupie docelowej, zwiększenie zainteresowania potencjalnych Person Buyer, wzrost odwiedzalności stron docelowych (korporacyjna i brandingowa), pozyskanie jak największej liczby testerów nowych produktów marki i wyegzekwowanie pozytywnych opinii w formie publikacji organicznych na profilach testerów, uczestników kampanii w social mediach.
Mocny New Product Launch wraz z efektywną aktywacją konsumencką polegającą na angażujących treściach i wygenerowaniu naturalnego UGC (User Generation-Content) w postaci pozytywnych opinii, zapewniających wiarygodność przekazu. Budowanie narracji ludzi, którzy potencjalnie są w grupie odbiorców produktu i marki. Działania w zdecydowany sposób przełożyły się na wzrost zainteresowania nowymi produktami marki w internecie.