
Kampania na TikToku, YouTubie, Google Ads, Digital Stickersy, animacje, a do tego współpraca z influencerami i przygotowanie kreacji – tak w kliku słowach można opisać naszą kampanię dla producenta zabawek Alexander.


Kampania na TikToku
Ze względu na zbliżające się święta Bożego Narodzenia, na profilu marki na Instagramie i Facebooku prezentowaliśmy brand i ofertę produktów, aby w ten sposób zbudować świadomość marki i zachęcić klientów do zakupu zabawek jako prezentu pod choinkę.


Poprzez stworzenie digital stickersów zaangażowaliśmy użytkowników. W ramach kampanii na TikToku stworzyliśmy animowane kreacje, a także nawiązaliśmy współpracę z influencerami, którzy szybko podzielili się dobra nowiną o zabawkach Alexander. Zabawy było co niemiara.




Wzrost świadomości marki, a także wzrost sprzedaży zabawek Alexander. Ku uciesze kupujących i sprzedających.




















