Alexander

projekt pełen

dobrej zabawy

Facebook Post/ Instagram Post

W 2020 r. odpowiadaliśmy za realizacje kampanii sprzedażowej marki zabawek Alexander.

Facebook Post/ Instagram Post
TikTok Ads

Nasze zadania

Ze względu­ na zbliżające się święta Bożego Narodzenia, na profilu marki na Instagramie i Facebooku prezentowaliśmy brand i ofertę produktów, aby w ten sposób zbudować  świadomość marki i zachęcić klientów do zakupu zabawek jako prezentu pod choinkę.

Facebook Post/ Instagram Post
Facebook Post/ Instagram Post

Poprzez stworzenie digital stickersów zaangażowaliśmy użytkowników. W ramach kampanii na TikToku stworzyliśmy animowane kreacje, a także nawiązaliśmy współpracę z influencerami, którzy szybko podzielili się dobra nowiną o zabawkach Alexander. Zabawy było co niemiara.

Media

Facebook
Instagram
Google Ads
TikTok
YouTube
Influencer marketing
Digital stickers
Facebook
Instagram
Facebook
Instagram
TikTok
Spotify
YouTube
Google
TikTok
Snapchat
VOD
Facebook Post/ Instagram Post
Facebook Post/ Instagram Post

Cel

Wzrost świadomości marki, a także wzrost sprzedaży zabawek Alexander. Ku uciesze kupujących i sprzedających

YouTube Video

Efekt

Instagram Stories
Facebook Post/ Instagram Post
Instagram Stories
Instagram Stories
Facebook Post/ Instagram Post
Facebook Post/ Instagram Post
TikTok Ads

Digital

Stickers

Sticker Sticker Sticker Sticker Sticker Sticker Sticker Sticker Sticker Sticker Sticker

Przy projekcie

dobrze bawili się

Mateusz
Mateusz rzucał kostkami, aby projekt wypadł na szóstkę
Joanna
Joanna planowała zabawę,
aby inni widzieli
zabawki Alexandra
Sylwia
Sylwia zajmowała się zabawą
w social mediach, aby produkty
widział każdy
Paula
Paula wymyślała słowa, aby projekt miał odpowiedni wyraz
Iwett
Iwett rysowała świat,
aby inny dobrze się bawili
Anna
Anna układała klocki, aby wszystko do siebie pasowało