Tinder Ads 2023 – reklama na Tinderze
Cityboard.digital
Pozytywne emocje, szybkie decyzje i atrakcyjny content – to esencja Tinder Ads, która zapewnia wyjątkową skuteczność ukazywanych reklam. Wartość reklamy na Tinderze rośnie, a jej formaty Tinder Ads stają się coraz bardziej innowacyjne.
Reklama na Tinderze – dlaczego jest skuteczna?
Nazwa Tinder oznacza „punkt zapalny”, który rozpoczyna znajomości, a przy okazji tworzy idealne tło dla skutecznych kampanii marketingowych. Z ponad 57 milionami użytkowników na całym świecie, w tym około 800 000 w Polsce, Tinder Ads oferuje szeroki zasięg. Reklamy na Tinderze docierają do masowej publiczności, bez względu na jej lokalizację i z uwagi na popularność aplikacji w obszarach miejskich (76%) i wiejskich (26%). Aplikacja Tinder, którą można pobrać bezpłatnie z App Store i Google Play Store, jest również dostępna w wersji przeglądarkowej. Użytkownicy mają dostęp do dodatkowych pakietów: Plus, Gold oraz Platinum. Korzystanie z podstawowych funkcji aplikacji Tinder jest darmowe, co przekłada się na większy zasięg reklam. Płatne subskrypcje rozszerzają możliwości platformy.
Tinder Ads – oferowane formaty
Reklama na Tinderze w ramach systemu Tinder Ads zapewnia trzy różnorodne formaty reklamowe.
Native Display przypomina zwyczajną kartę profilu użytkownika. Format ma na celu zwiększyć zaangażowanie wśród docelowych użytkowników. Opcja ta oznacza dużą klikalność reklamy, ponieważ osoby przeglądające aplikację mogą wejść w odnośnik, który następnie przekieruje ich do docelowej strony.
Native Video umożliwia przedstawienie marki użytkownikom Tindera poprzez wideo przyciągające wzrok i słuch, co ma na celu zachęcenie do działania. Format reklamy wygląda jak zwykła karta profilu użytkownika (podobnie jak w Native Display).
Sponsored Inbox Messager. Reklama pojawia się u góry skrzynki odbiorczej, czyli w najbardziej widocznym miejscu na ekranie użytkownika. Umożliwia reklamodawcom przyciągnięcie uwagi poprzez bezpośrednie wysyłanie wiadomości. Użytkownicy mogą otworzyć reklamę jednym kliknięciem, aby zyskać dostęp do linku, strony docelowej i komunikatu. Reklama jest dostępna w skrzynce odbiorczej na czas trwania kampanii.
Podsumowanie: Tinder Ads
Tinder Ads to potężne narzędzie marketingowe, które poprzez ciągły rozwój pozwala pozyskać nowych odbiorców. Coraz więcej marek decyduje się na wykorzystanie tego narzędzia, dostrzegając w nim znaczny potencjał.