TikTok Shop Ads: kampanie e-commerce na TikToku 

TikTok wykorzystuje innowacyjny system reklamowy Tik Tok Ads w celu przyciągania reklamodawców. Zanim jednak marki zdecydują się reklamować na TikTok Ads, to warto aby znały motyw przewodni TikToka: „Don’t make Ads. Make TikToks”, czyli twórz TikToki, a nie reklamy.   

Start kampanii e-commerce na TikToku 

TikTok to platforma, która nadaje się do reklamowania bardzo wielu produktów i usług. Także tych oferowanych za pomocą e-commerce. TikTok proponuje trzy rodzaje kampanii reklamowych: In-feed, Top View i Brand Takeover. Przed rozpoczęciem pierwszej kampanii, warto zastanowić się nad kreacjami i contentem, które miałyby dotrzeć do docelowej grupy odbiorców i przekonać ją, że warto zainteresować się reklamowanym produktem czy usługą.  

Kampanie TikTok Shop Ads: In-Feed  

W tym formacie są dostępne dwa rozwiązania. One Day max to pełnoekranowy format, który uruchamia się automatycznie. Decydując się na niego zyskuje się 100% SOV na cały dzień na wybraną kategorię. Brand Premium jest umiejscowione w sekcji „Dla Ciebie”, trwa aż do 60 sekund i posiada wyraźne CTA.    

Kampanie TikTok Shop Ads: Brand Takeover 

W tym formacie reklama wyświetla się użytkownikowi jako pierwszy filmik, który widzi po wejściu do aplikacji. To kuszące rozwiązanie, bo zapewnia 100% uwagi odbiorcy. Jest to reklama pełnoekranowa, uruchamiana automatycznie.  

Kampanie TikTok Shop Ads: Top View 

Format startowy (pierwszy film, który widzi użytkownik), który umożliwia konwersję, więc jest dobrym rozwiązaniem, kiedy chcemy pozyskać leady. Top View gwarantuje 100% SOV na cały dzień na daną kategorię. Format pełnoekranowy z autostartem.  

Elementy efektywnej kampanii e-commerce 

Skuteczna kampania reklamowa na TikToku powinna spełniać kilka warunków.  

Podsumowanie 

Jak pokazują dane (Badanie „Understand me, don’t define me” agencji IRI, Stany Zjednoczone, maj 2021 r.) aż 76.3% użytkowników TikToka odwiedza strony sklepów internetowych. 39% zakupów wynikało z obejrzenia filmu na TikToku. Wiele najnowszych trendów zakupowych istnieje dzięki TikTokowi i dlatego mają one olbrzymi wpływ na konwersję. Warto wykorzystać potencjał tego narzędzia i ruszać z reklamami e-commerce na TikToku.  

Chcesz zrealizować kampanię na TikToku? Skontaktuj się z nami

Zamów bezpłatną wycenę










    * Pola wymagane