Kampania reklamowa TikTok gry „Zrzęda” – nowego produktu firmy Alexander

Spoty TikTok

Dla marki Alexander przygotowaliśmy filmy na TikToka promujące nową grę imprezową Zrzęda – przewrotną, lekką i bardzo aktualną odpowiedź na frustracje codziennego życia. Naszym celem było stworzenie angażujących, wyrazistych treści, które:

dotrą do młodych
dorosłych i starszej młodzieży

przekażą zasady gry
w sposób naturalny i memiczny,

podkreślą emocjonalny, zgryźliwy,
ale zabawny charakter produktu.

Grupa docelowa filmów reklamowych

Zrzęda celuje w szeroką grupę wiekową 18–35 lat, osoby towarzyskie, ceniące ironię i humor sytuacyjny.

Nasze formaty powstały z myślą o języku, tempie i estetyce tej właśnie publiczności – odwołując się do trendów, ironii i nostalgii z przymrużeniem oka.

Nasze zadania

Reklama na TikToku: koncepcja kreatywna i realizacja

W kampanii postawiliśmy na lekką, memiczną estetykę oraz wykorzystanie formatów osadzonych w aktualnych trendach TikToka, zarówno wizualnych, jak i narracyjnych.

Kluczowe było dla nas uchwycenie codziennej zrzędliwości z humorem i dystansem, dzięki czemu filmy trafiały do szerokiego grona odbiorców.

Media
TikTok
Influencer marketing
Meta Ads
Kampania display
TikTok Ads
YouTube Ads
Meta Ads
Kampania display

Filmy reklamowe autorski format

Uzupełnienie kampanii stanowił autorski format „Zrzędliwa Lista Przebojów” – comiesięczne, przewrotne zestawienie powodów do narzekania, przygotowane w duchu ironii i absurdu.

Celowo wybieraliśmy rzeczy, które teoretycznie powinny cieszyć – jak np. sezon na śliwki, i przedstawialiśmy je jako źródła frustracji. Dzięki temu pokazywaliśmy, że potrafimy marudzić absolutnie na wszystko.

Styl i produkcja

Kampania została zaprojektowana i zrealizowana od A do Z przez nasz zespół – od koncepcji kreatywnych, przez pisanie scenariuszy i koordynację planów zdjęciowych, aż po postprodukcję i adaptację formatów.

Efekty reklamy na TikToku

Seria TikToków promujących Zrzędę wygenerowała wysokie zaangażowanie i stała się jednym z kluczowych kanałów dotarcia do odbiorców.

Kampania udowodniła, że treści oparte na dystansie, autoironii i „narodowej frustracji” mogą świetnie działać zarówno sprzedażowo, jak i wizerunkowo.

Zrzęda trafiła do świadomości odbiorców jako gra, która pozwala się wyżyć – z humorem, bez cenzury i bardzo w punkt.
Przy projekcie dobrze bawili się

Dominik Łabuzek

ekspert z zakresu kreacji reklamowej i komunikacji wizualnej

Patryk Saade

grafik, motion designer

Michał Grabiec

grafik, fotograf, ux/ui designer

Michał Cieślak

copywriter, specjalista do spraw Contentu

Zamów bezpłatną wycenę












    * Pola wymagane