Nasze formaty powstały z myślą o języku, tempie i estetyce tej właśnie publiczności – odwołując się do trendów, ironii i nostalgii z przymrużeniem oka.
Kampania reklamowa TikTok gry „Zrzęda” – nowego produktu firmy Alexander
Spoty TikTok
dotrą do młodych
dorosłych i starszej młodzieży
przekażą zasady gry
w sposób naturalny i memiczny,
podkreślą emocjonalny, zgryźliwy,
ale zabawny charakter produktu.
Grupa docelowa filmów reklamowych
Nasze zadania
Reklama na TikToku: koncepcja kreatywna i realizacja
Kluczowe było dla nas uchwycenie codziennej zrzędliwości z humorem i dystansem, dzięki czemu filmy trafiały do szerokiego grona odbiorców.
Filmy reklamowe autorski format
Celowo wybieraliśmy rzeczy, które teoretycznie powinny cieszyć – jak np. sezon na śliwki, i przedstawialiśmy je jako źródła frustracji. Dzięki temu pokazywaliśmy, że potrafimy marudzić absolutnie na wszystko.
Styl i produkcja
Kampania została zaprojektowana i zrealizowana od A do Z przez nasz zespół – od koncepcji kreatywnych, przez pisanie scenariuszy i koordynację planów zdjęciowych, aż po postprodukcję i adaptację formatów.
Efekty reklamy na TikToku
Kampania udowodniła, że treści oparte na dystansie, autoironii i „narodowej frustracji” mogą świetnie działać zarówno sprzedażowo, jak i wizerunkowo.
Dominik Łabuzek
ekspert z zakresu kreacji reklamowej i komunikacji wizualnej
Patryk Saade
grafik, motion designer
Michał Grabiec
grafik, fotograf, ux/ui designer
Michał Cieślak
copywriter, specjalista do spraw Contentu