Safe Animal kampania TikTok Ads

Safe Animal powierzyło nam realizację kampanii na TikToku, której celem było zwiększenie świadomości społecznej na temat bezpieczeństwa zwierząt. Kampania znacząco przekroczyła zakładane wyniki, potwierdzając ogromne zainteresowanie użytkowników tematem zaginionych pupili.
Safe Animal to Międzynarodowa Baza Danych, zarządzająca systemem znakowania zwierząt w Polsce. Organizacja współpracuje z miastami, m.in. Warszawą, Łodzią, Szczecinem czy Poznaniem, oraz zrzesza lekarzy weterynarii, hodowców i fundacje działające na rzecz dobrostanu zwierząt.

Kampania
reklamowa TikTok
nasze zadania

1 Promocja na TikToku

Przeprowadziliśmy kampanię płatną o szerokim zasięgu, promując stronę internetową Safe Animal na platformie TikTok.

2 Budowanie świadomości marki

Kampania miała na celu zwrócenie uwagi na ważną misję Safe Animal, jaką jest odnajdywanie zaginionych zwierząt i podnoszenie świadomości społecznej w tym zakresie.

3 Zaangażowanie użytkowników

Skierowaliśmy komunikację do społeczności TikToka, by zwiększyć ich zainteresowanie tematem bezpieczeństwa zwierząt.

TikTok Ads Cele

Zwiększenie świadomości
o usługach Safe Animal.

Promocja strony
internetowej organizacji.

Zaangażowanie użytkowników platformy
TikTok w tematykę bezpieczeństwa zwierząt.

Efekty kampanii TikTok Ads

Zasięg: +
223
%
Wyświetlenia reklam: +
161
%
Wyświetlenia strony docelowej: +
257
%
Media
TikTok Ads
TikTok Ads
TikTok Ads
TikTok Ads
TikTok Ads
TikTok Ads
TikTok Ads
TikTok Ads
Zespół, który odpowiadał za realizację kampanii TikTok Ads

Joanna Stan

ekspert ds. planowania reklamy programatycznej, a także Google Ads, Apple Search Ads, Spotify

Mateusz Bojanowski

ekspert ds. tworzenia strategii mediowej i planowania kampanii na TikTok, FB/IG, Pinterest, Snapchat, Linkedin, Twitter

Zamów bezpłatną wycenę










    * Pola wymagane