Zaangażowaliśmy się w promocję dwóch playlist: „Włącz chill PO ROBOCIE” oraz „Dobre bity DO ROBOTY”.
Wykorzystaliśmy Spotify Ads wraz z formatem reklamowym „Sesja sponsorowana”.
Zaangażowaliśmy się w promocję dwóch playlist: „Włącz chill PO ROBOCIE” oraz „Dobre bity DO ROBOTY”.
Wykorzystaliśmy Spotify Ads wraz z formatem reklamowym „Sesja sponsorowana”.
Użytkownik, który zdecydował się na obejrzenie reklamy, otrzymał 30 minut muzyki bez reklam.
Efekt? Odbiorca Spotify, świadomie oglądający komunikat, wchodził w głębszą lepszą relację z marką.
Przeprowadziliśmy również proces weryfikacji profilu marki na Spotify, nadając mu Blue badge.
Kampania miała dwa wymiary:
• promocja playlist Pracuj.pl,
• przekierowanie słuchaczy na stronę brandingową Pracuj.pl.
Reklama była najczęściej wyświetlana w niedzielę.
Playlista „Dinner” charakteryzowała się najwyższym współczynnikiem konwersji (CTR) – 4,55%.
Największe zainteresowanie kampanią wykazali słuchacze Hip-hopu i Rapu.
W interakcję z reklamą najczęściej wchodzili przedstawiciele segmentu Health and Wellness/Healthy Living.