Kampania Spotify Ads dla Pracuj.pl

Wypromowanie Pracuj.pl na Spotify? Nic prostszego. Dla popularnej marki rekrutacyjnej zaplanowaliśmy kampanię, która miała na celu promocję określonej playlisty i przekierowanie ruchu na wskazaną stronę.

Pracuj.pl to polski serwis rekrutacyjny, który według własnych danych gromadzi prawie 6,5 mln zarejestrowanych użytkowników i 40 tys. aktywnych rekruterów. W 2023 r. na portalu opublikowano ok. 844,2 tys. ofert pracy.

Nasze zadania: reklama na Spotify

Zaangażowaliśmy się w promocję dwóch playlist: „Włącz chill PO ROBOCIE” oraz „Dobre bity DO ROBOTY”.

Wykorzystaliśmy Spotify Ads wraz z formatem reklamowym „Sesja sponsorowana”.

Użytkownik, który zdecydował się na obejrzenie reklamy, otrzymał 30 minut muzyki bez reklam.

Efekt? Odbiorca Spotify, świadomie oglądający komunikat, wchodził w głębszą lepszą relację z marką.

Przeprowadziliśmy również proces weryfikacji profilu marki na Spotify, nadając mu Blue badge.

Kampania miała dwa wymiary:

• promocja playlist Pracuj.pl,
• przekierowanie słuchaczy na stronę brandingową Pracuj.pl.

Media

Spotify Ads
Spotify Ads
Spotify Ads
Spotify Ads
Spotify Ads
Spotify Ads
Spotify Ads
Spotify Ads
Efekty Wybrane wskaźniki:
452 053 wyświetleń w okresie 1.10.2022 – 30.10.2022
1,17% taki osiągnęliśmy współczynnik
klikalności (CTR)
5297 tyle zapewniliśmy kliknięć
przez czas trwania kampanii
zbudowany zasięg? 294 553
Ciekawostki

Reklama była najczęściej wyświetlana w niedzielę.

Playlista „Dinner” charakteryzowała się najwyższym współczynnikiem konwersji (CTR) – 4,55%.

Największe zainteresowanie kampanią wykazali słuchacze Hip-hopu i Rapu.

W interakcję z reklamą najczęściej wchodzili przedstawiciele segmentu Health and Wellness/Healthy Living.

Przy projekcie pracowali

Mateusz
Mateusz kierował i planował
Łukasz
Łukasz koordynował pracę

Zamów bezpłatną wycenę










    * Pola wymagane