NADIN Group potrzebował wsparcia w zakresie przygotowania identyfikacji wizualnej oraz stworzenia atrakcyjnego i funkcjonalnego serwisu www.
Ten projekt, to było pole do popisu dla naszych grafików. Z chęcią wsparliśmy markę specjalizującą się w wynajmie środków transportu oraz sprzętu IT, w budowie ich nowego wizerunku.
Agencja social media: identyfikacja wizualna
Corporate identity
Dla Nadin Group oraz Nadin Fleet opracowaliśmy corporate identity (CI), czyli identyfikację wizualną marki. Przygotowaliśmy nowy znak oraz linię komunikacji wizualnej i językowej.
Projekt obejmował dynamiczny sygnet i uzupełniającą go typografię, nawiązującą do działalności firmy w obszarach zarządzania flotą samochodową (Car Fleet Management, CFM) oraz zarządzania zasobami (Things Management, TM).
Stworzenie strony www
Oprócz nowej identyfikacji zaprojektowaliśmy i stworzyliśmy również stronę nadinfleet.pl. Strona internetowa umożliwia klientom Nadin Fleet wybór segmentu pojazdu, modelu oraz jego rezerwację.
Założyliśmy dwa główne cele:
Spójność wszystkich elementów
brandingu, które miały być
dynamiczne, pełne energii.
Budowa profesjonalnego
i wiarygodnego wizerunku
nowoczesnego, polskiego
przedsiębiorcy.