Serwis www oraz branding dla firmy z sektora automotive

NADIN Group potrzebował wsparcia w zakresie przygotowania identyfikacji wizualnej oraz stworzenia atrakcyjnego i funkcjonalnego serwisu www.

Ten projekt, to było pole do popisu dla naszych grafików. Z chęcią wsparliśmy markę specjalizującą się w wynajmie środków transportu oraz sprzętu IT, w budowie ich nowego wizerunku.

Nasze Zadanie

Agencja social media: identyfikacja wizualna

Corporate identity

Dla Nadin Group oraz Nadin Fleet opracowaliśmy corporate identity (CI), czyli identyfikację wizualną marki. Przygotowaliśmy nowy znak oraz linię komunikacji wizualnej i językowej.

Projekt obejmował dynamiczny sygnet i uzupełniającą go typografię, nawiązującą do działalności firmy w obszarach zarządzania flotą samochodową (Car Fleet Management, CFM) oraz zarządzania zasobami (Things Management, TM).

Stworzenie strony www

Oprócz nowej identyfikacji zaprojektowaliśmy i stworzyliśmy również stronę nadinfleet.pl. Strona internetowa umożliwia klientom Nadin Fleet wybór segmentu pojazdu, modelu oraz jego rezerwację.

Cele

Założyliśmy dwa główne cele:

1.

Spójność wszystkich elementów
brandingu, które miały być
dynamiczne, pełne energii.

2.

Budowa profesjonalnego
i wiarygodnego wizerunku
nowoczesnego, polskiego
przedsiębiorcy.

Media
Google Ads
Google Ads
Google Ads
Google Ads
Google Ads
Google Ads
Google Ads
Google Ads
Efekt
Zespół
Mateusz
Mateusz osoba czuwająca nad
właściwym przebiegiem całości
Iwetta
Iwetta osoba czuwająca nad
graficznym wyrazem całości
Zamów bezpłatną wycenę










    * Pola wymagane