Lovely Makeup kampania TikTok Ads

Dla marki Lovely zrealizowaliśmy kampanię na TikToku pod hasłem „My choice is Lovely”, co pozwoliło dotrzeć do Gen Z. Odpowiadaliśmy za ideę kreatywną, animacje i działania mediowe, które angażowały użytkowników, budowały świadomość marki i kierowały ruch na stronę e-commerce. Wśród promowanych przez nas produktów znalazły się tusze do rzęs, podkłady w płynie i paletki cieni.
Lovely to marka kosmetyków skierowana do wymagających, kreatywnych nastolatek z pokolenia GenZ. Jej produkty wyróżniają się różnorodnością kolorystyczną, nowatorskim designem i zaczepnym poczuciem humoru. Lovely inspiruje młode pokolenie, oferując kosmetyki łączące trendsetterski styl z jakością i funkcjonalnością, które idealnie wpisują się w świat social mediów i kultury beauty.
Reklama TikTok: nasze zadania
Idea kreatywna
Opracowaliśmy koncepcję kampanii „My choice is Lovely”, która podkreślała indywidualność i swobodę wyrażania siebie, idealnie wpisując się w styl życia przedstawicielek Gen Z.
1
2
3
4
5
6
7
Kampania na TikToku
Zrealizowaliśmy szeroko zakrojoną kampanię na TikToku, skupiającą się na budowie świadomości marki, zaangażowaniu użytkowniczek i skierowaniu ich do strony partnera e-commerce.
Animacja
Przygotowaliśmy dynamiczną animację promującą kluczowe produkty Lovely. Byliśmy odpowiedzialni za nagranie lektorskie, obróbkę dźwięku i produkcję, zapewniając atrakcyjny i nowoczesny format.
Reklama na TikToku: nasze cele
• Dotarcie do kobiet zaliczających się do Gen Z,
zainteresowanych kosmetykami kolorowymi.
• Zbudowanie odpowiedniej częstotliwości kontaktu z kampanią.
• Zaangażowanie użytkowniczek, zwiększenie liczby
obserwujących profil marki oraz kierowanie ich do
strony partnera e-commerce.
Media
TikTok Ads
TikTok Ads
TikTok Ads
TikTok Ads
TikTok Ads
TikTok Ads
TikTok Ads
TikTok Ads
Efekty kampanii TikTok Ads

Liczba nowych obserwujących profilu TikTok: ponad

12k

Wzrost liczby wyświetleń kampanii: ponad

145%

Wygenerowane interakcje z kreacjami: ponad

55k
Zespół, który odpowiadał za realizację kampanii TikTok Ads

Joanna Stan

ekspert ds. planowania reklamy programatycznej, a także Google Ads, Apple Search Ads, Spotify

Maryna Rapai

specjalista ds. planowania reklamy programatycznej, a także Google Ads

Justyna Perszon

specjalista ds. kampanii 360 oraz kampanii display & SoMe

Zamów bezpłatną wycenę










    * Pola wymagane