Kampania facebook instagram

dietapirata.pl

Catering Diety od Pirata zlecił nam odświeżenie wizerunku marki w świadomości obecnych klientów, a także dotarcie do nowych klientów. Ochoczo zabraliśmy się do pracy.

Marka swoją ofertę kieruje zarówno do miłośników potraw rybnych, wegetarian, jak i fanów tradycyjnej kuchni. Najlepsze smaki z lądu i morza dostarczają do ponad 1800 miejsc w całej Polsce.

W ramach rebrandingu marki opracowaliśmy nową koncepcję graficzną. Największe wyzwanie? Wyróżnienie Diety Pirata na tle ogólnopolskiej konkurencji. Podjęliśmy się wyeksponowania konkretnych USP marki (Unique selling proposition, unikatowe cechy oferty), osadzając je w aktualnych trendach projektowych.

W celu zrealizowania pomysłów przyjęliśmy na siebie:

Opracowanie koncepcji kreatywnej.

Przygotowanie szczegółowych planów
działań i strategii dla obecności marki
w mediach społecznościowych.

Zapewnienie ciągłej, atrakcyjnej komunikacji w kanałach social media.

Produkcję profesjonalnego
contentu, w tym sesji wideo,
fotograficznych i produktowych.

Prowadzenie efektywnych kampanii
PPC (pozyskanie ruchu na stronie,
koszt za kliknięcie) na Facebooku
i Instagramie.

Relaunch marki:
kampania wizerunkowa
ze zoptymalizowaną strategią
składania zamówień.

Wygenerowanie leadów /
zamówień na platformie Dietly.

Odświeżenie layoutu
strony WWW.

dieta-pirata
dieta-pirata
Media
Facebook
Instagram
Facebook
Instagram
Facebook
Instagram
Facebook
Instagram
Efekty Wybrane wskaźniki:
897% Wygenerowany Meta ROAS Nieformalna, luźna i żartobliwa kampania Chcieliśmy sprostać oczekiwaniom
najbardziej wymagających przedstawicieli
pokolenia Millenialsów i Gen Z.
Key Visual o spójnym designie i kreatywnych
assetach, oddających ducha marki.
Tone of Voice o którego prawidłowe wybrzmienie
zadbali dietetycy, pod okiem których
współtworzyliśmy treści.
Kampanię realizowali
Mateusz
Mateusz reżyseria
Paula
Paula scenariusz i dialogi
Martyna
Martyna koordynacja planu
Zamów bezpłatną wycenę










    * Pola wymagane