Dla Chef Patrick’s zrealizowaliśmy kampanię wizerunkową, precyzyjnie targetowaną w promieniu 2 km od sklepów sieci Polo Market. Przygotowaliśmy 15-sekundowy spot wideo, materiały graficzne oraz posty w mediach społecznościowych, budując świadomość brandu i zwiększając liczbę wizyt w sklepach.
Chef Patrick’s to producent mrożonych dań z kurczaka, które można przygotować w kilka minut. Marka oferuje produkty z najwyższej jakości mięsa drobiowego, starannie dobranych składników
i aromatycznych przypraw, które spełniają oczekiwania nawet najbardziej wymagających konsumentów.
Nasze zadaniaw ramach kampanii
TikTok Ads, YouTube Ads,Meta Ads, Google Ads Display
Idea kreatywna
Opracowaliśmy oryginalny koncept kreatywny, na bazie którego stworzyliśmy dynamiczny 15-sekundowy spot wideo. Spot został dostosowany do formatów reklamowych YouTube i TikTok, a także wzbogacony o grafiki display i posty na Facebooka oraz Instagrama, co budowało spójny wizerunek marki.
Precyzyjne
targetowanie
Zrealizowaliśmy kampanię wizerunkową z geotargetowaniem reklam do użytkowników znajdujących się w promieniu 2 kilometrów od sklepów Polo Market, co zwiększyło efektywność działań i przełożyło się na liczbę wizyt w sklepach.
Planowanie
mediów
Przeprowadziliśmy dokładne planowanie mediowe, aby maksymalnie wykorzystać potencjał dostępnych kanałów reklamowych i dotrzeć do grupy docelowej z najwyższą skutecznością.
Kampania
reklamowa digital:
nasze cele
• Zbudowanie świadomości marki Chef
Patrick’s wśród klientów Polo Market.
• Wzrost liczby wizyt w sklepach dzięki
precyzyjnemu targetowaniu.
• Pozytywne skojarzenia z marką i jej ofertą
w sieci Polo Market.
Efekty,
które osiągnęła kampania TikTok Ads,
YouTube Ads, Meta Ads, Google Ads Display
Kampania spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem w internecie, co przełożyło się na wzrost świadomości marki Chef Patrick’s wśród klientów Polo Market oraz wzrost liczby odwiedzin w sklepach.
Media
TikTok Ads
YouTube Ads
Meta Ads
Kampania display
TikTok Ads
YouTube Ads
Meta Ads
Kampania display
Zespół, któryupichcił pyszną kampanię digital
Joanna Stan
ekspert ds. planowania reklamy programatycznej, a także Google Ads, Apple Search Ads, Spotify
Maryna Rapai
specjalista ds. planowania reklamy programatycznej, a także Google Ads
Dominik Łabuzek
ekspert z zakresu kreacji reklamowej i komunikacji wizualnej