Chef Patrick’s Kampania TikTok Ads i Google Ads

Dla Chef Patrick’s zrealizowaliśmy kampanię wizerunkową, precyzyjnie targetowaną w promieniu 2 km od sklepów sieci Polo Market. Przygotowaliśmy 15-sekundowy spot wideo, materiały graficzne oraz posty w mediach społecznościowych, budując świadomość brandu i zwiększając liczbę wizyt w sklepach.
Chef Patrick’s to producent mrożonych dań z kurczaka, które można przygotować w kilka minut. Marka oferuje produkty z najwyższej jakości mięsa drobiowego, starannie dobranych składników i aromatycznych przypraw, które spełniają oczekiwania nawet najbardziej wymagających konsumentów.
Nasze zadania w ramach kampanii

TikTok Ads, YouTube Ads, Meta Ads, Google Ads Display

Idea kreatywna

Opracowaliśmy oryginalny koncept kreatywny, na bazie którego stworzyliśmy dynamiczny 15-sekundowy spot wideo. Spot został dostosowany do formatów reklamowych YouTube i TikTok, a także wzbogacony o grafiki display i posty na Facebooka oraz Instagrama, co budowało spójny wizerunek marki.

Precyzyjne
targetowanie

Zrealizowaliśmy kampanię wizerunkową z geotargetowaniem reklam do użytkowników znajdujących się w promieniu 2 kilometrów od sklepów Polo Market, co zwiększyło efektywność działań i przełożyło się na liczbę wizyt w sklepach.

Planowanie
mediów

Przeprowadziliśmy dokładne planowanie mediowe, aby maksymalnie wykorzystać potencjał dostępnych kanałów reklamowych i dotrzeć do grupy docelowej z najwyższą skutecznością.
Kampania
reklamowa digital:
nasze cele

• Zbudowanie świadomości marki Chef
Patrick’s wśród klientów Polo Market.

• Wzrost liczby wizyt w sklepach dzięki
precyzyjnemu targetowaniu.

• Pozytywne skojarzenia z marką i jej ofertą
w sieci Polo Market.

Efekty,
które osiągnęła kampania TikTok Ads,
YouTube Ads, Meta Ads, Google Ads Display

Kampania spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem w internecie, co przełożyło się na wzrost świadomości marki Chef Patrick’s wśród klientów Polo Market oraz wzrost liczby odwiedzin w sklepach.

Media
TikTok Ads
YouTube Ads
Meta Ads
Kampania display
TikTok Ads
YouTube Ads
Meta Ads
Kampania display
Zespół, który upichcił pyszną kampanię digital

Joanna Stan

ekspert ds. planowania reklamy programatycznej, a także Google Ads, Apple Search Ads, Spotify

Maryna Rapai

specjalista ds. planowania reklamy programatycznej, a także Google Ads

Dominik Łabuzek

ekspert z zakresu kreacji reklamowej i komunikacji wizualnej

Zamów bezpłatną wycenę










    * Pola wymagane