Borygo
w nowej odsłonie

kampania,

która dodała marce

mocy!

Dla marki Borygo (należy do spółki Boryszew ERG, wchodzącej w skład Grupy Kapitałowej Boryszew S.A.) uruchomiliśmy platformę komunikacyjną pod nazwą “Wielkie Testowanie Borygo”. Cała akcja była związana z launchem nowych produktów marki i tym samym powiększenia rodziny produktów oraz wejściem w nowy obszar biznesowy.

Facebook Post/ Instagram Post
Facebook Post/ Instagram Post

Borygo to jeden z najpopularniejszych producentów chemii motoryzacyjnej, kosmetyków samochodowych, płynów do chłodnic, spryskiwaczy i płynów hamulcowych. To także producent środków dla sektora kolejowego (Borygo Railway - płyny do odladzania infrastruktury i płynów eksploatacyjnych) i sektora lotniczego.

Launchnowych produktów

Konferencja

Nasze zadania

Odpowiadaliśmy za analizę i stworzenie strategii marketingowej dla zupełnie nowego obszaru komunikacyjnego, mechanizmy aktywizacji, opracowanie contentu (teksty, grafiki, video-animacje i digital stickersy/gify), planowanie, optymalizacje i raportowanie wydatków kampanii w social mediach oraz reklam display’owych.

Facebook post/ Instagram post

Naszym zadaniem było opracowanie linii etykiet, katalogów i materiałów promujących dla nowego obszaru działań marki, czyli kosmetyków samochodowych.

Facebook post/ Instagram post

Digital

Stickers

Sticker Sticker Sticker Sticker Sticker Sticker

Etykiety

dla nowychproduktów

Studio kreatywne Cityboard Digital opracowało i stworzyło etykiety dla nowych produktów, komunikację wizualną (w tym materiały POS: voblery, listwy, standy POS, gadżety reklamowe), moodboard komunikacyjny w mediach społecznościowych (Facebook i Instagram) oraz odpowiadało za egzekucje kampanii.

Zespół mediowy agencji odpowiadał za

Wielkie Testowanie

Wielkie Testowanie Borygo to akcja testerska w której wzięły udział osoby zajmujące się detailingiem oraz zwykli zjadacze chleba - pasjonaci motoryzacji, miłośnicy swoich czterech kółek.

Na pierwszym etapie kampania miała charakter stricte zasięgowy. W drugiej odsłonie skupiliśmy się na wzroście zapamiętywalności komunikatu wśród odbiorców pierwszego etapu kampanii (kampania remarketingowa)

Facebook stories / Instagram stories
Facebook post/ Instagram post

Działania marki były realizowane na terenie Polski i Hiszpani (Oddział: Maflow Spain Automotive)

Facebook post/ Instagram post
Facebook Post/ Instagram Post

Media

Digital Stickers
Facebook
Instagram
Google Ads
Współpraca z influencerami
Chatbot
Instagram
Facebook
Google Ads

Cel ilościowy i jakościowy:

Facebook Post/ Instagram Post

Zaprojektowanie nowych etykiet i komunikacji wizualnej dla nowych produktów marki Borygo.

Facebook post/ Instagram post

Zbudowanie świadomości marki w grupie docelowej, zwiększenie zainteresowania potencjalnych Person Buyer, wzrost odwiedzalności stron docelowych (korporacyjna i brandingowa), pozyskanie jak największej liczby testerów nowych produktów marki i wyegzekwowanie pozytywnych opinii w formie publikacji organicznych na profilach testerów, uczestników kampanii w social mediach.

Facebook post/ Instagram post

Efekt

Mocny New Product Launch wraz z efektywną aktywacją konsumencką polegającą na angażujących treściach i wygenerowaniu naturalnego UGC (User Generation-Content) w postaci pozytywnych opinii, zapewniających wiarygodność przekazu. Budowanie narracji ludzi, którzy potencjalnie są w grupie odbiorców produktu i marki. Działania w zdecydowany sposób przełożyły się na wzrost zainteresowania nowymi produktami marki w internecie.

Facebook Post/ Instagram Post

Wybrane wskaźniki

Projektowi

mocy dodawali:

Mateusz
Mateusz kierowca,
który prowadził projekt
Jarosław
Jarosław pilot, który dbał o to,
aby projekt nie zboczył z kursu
Iwett
Iwetta zaprojektowała
wszystkie elementy graficzne
Joanna
Joanna planowanie trasy
Paula
Paula rzucała słowa i
koncepty kreatywne,
aby projekt miał moc

Zamów bezpłatną wycenę










    * Pola wymagane