Wystartowała kampania świąteczna marki Alexander promująca najnowszą grę “Zrzęda”. Za promocję odpowiedzialna jest agencja Cityboard Digital.

Idea kampanii opiera się na założeniu, że święta to bardzo trudny i nerwowy okres dla wielu Polaków. To rodzi wiele zabawnych sytuacji. Kampania świąteczna jest elementem szeroko zakrojonych działań marki, na które składają się promocje w sklepach stacjonarnych oraz internetowych. Produkt jest promowany w kinach Helios, serwisach VoD, YouTube, programmatic&rich-media, na TikToku, Facebooku, Instagramie oraz przy okazji współpracy z influencerami. W spotach video wykorzystano innowacyjną technikę łączenia AI wraz z postprodukcją wykonaną przez współpracowników agencji.

Koncepcja tegorocznej kampanii świątecznej 360° została przygotowana przez agencję Cityboard Digital. Agencja była odpowiedzialna za przygotowanie kreacji oraz produkcję spotu video (20 s., 15 s. oraz 6 s.) na potrzeby kampanii. Planowaniem mediów oraz strategią zajmowali się Joanna Stan oraz Mateusz Bojanowski.

Alexander to firma, która od ponad 47 lat produkuje i wydaje gry planszowe oraz edukacyjne dla dzieci. Jest to firma rodzinna, która posiada polski kapitał i niezmiennie cieszy się uznaniem klientów w kraju i zagranicą. Agencja współpracuje z marką Alexander od 2020 roku.