Wystartowała kampania promująca największą wystawę o polskiej kinematografii, którą organizuje EC1 Łódź. Za kampanię odpowiedzialna jest Cityboard Digital.
„EC1 Łódź — Miasto Kultury” to instytucja kultury prowadzona przez Miasto Łódź i Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Promocją zajmuje się Wydział Marketingu i Komunikacji EC1 we współpracy z zespołem Cityboard Digital, który odpowiada m.in. za doradztwo, zakup mediów tradycyjnych i internetowych. Nasza agencja odpowiada również za opracowanie strategii współpracy z influencerami, media plany, rezerwacje i zakup czasu, przestrzeni i powierzchni reklamowej.
Cityboard Digital współpracuje z “EC1 Łódź- Miasto Kultury” w wyniku wygranego przetargu. Oferty w nim złożyły łącznie trzy domy mediowe. Głównym kryterium wyboru zwycięskiej agencji była zaoferowana cena. Kampania będzie realizowana do końca b.r.