Twitch Ads
Dołącz nowych graczy do klanu swoich klientów
Reklama na Twitchu
Rozwój branży gamingowej przyprawia o zawroty głowy. Od 2013 roku rynek urósł o ponad 55 procent. Olbrzymie przychody generują oczywiście gracze. Dla wielu z nich najważniejszym adresem w sieci jest Twitch.tv. Platforma jest coraz chętniej wybierana przez reklamodawców.
Zaplanuj z nami kampanię na Twitchu i wbij nowy level zainteresowania Twoją marką!
Dlaczego warto wybrać Twitch Ads?
- Blisko 5 milionów realnych użytkowników w Polsce miesięcznie. Globalnie z Twitcha korzysta ponad 240 milionów userów, a w Europie niemal 65 milionów.
- Wysoki poziom zaangażowania – długie sesje oglądania (średnio 6-8 godzin na transmisję).
- Prawie połowa użytkowników zalicza się do pokolenia Z.
- Reklamy na Twitchu są oglądane na żywo.
- Twoja reklama na Twitchu będzie widziana na urządzeniach mobilnych i stacjonarnych.
Dostępne formaty Twitch Ads:
First Impression Takeover: unikalna forma reklamy na Twitch, która zapewnia wyłączność jednemu reklamodawcy na dany dzień w wybranym regionie geograficznym. Reklama ta jest wyświetlana widzom podczas ich pierwszej obejrzanej transmisji danego dnia.
Headliner: reklama widoczna w górnej części strony głównej. Wyświetla się zarówno w wersji desktopowej, jak i na domyślnej stronie aplikacji mobilnej.
Premium Video: ten format reklamy wyświetla się całkowicie above the fold (bez konieczności przewijania strony) i nie można go pominąć.
Stream Display Ads: reklama wyświetlana pomiędzy transmisją na żywo a czatem lub bezpośrednio pod streamem.
Super Leaderboard: szeroki baner reklamowy wyświetlany na górze strony, który przyciąga uwagę dzięki swoim dużym rozmiarom.
Medium Rectangle: reklama umieszczona w wynikach wyszukiwania, angażuje widzów podczas przeglądania Twitch.
Streamables: 30-sekundowa reklama pełnoekranowa, której nie można pominąć. Widzowie zobaczą ją podczas korzystania z gier mobilnych partnerów Twitcha.
Homepage Carousel: zestaw rotujących reklam na stronie głównej, które zmieniają się w określonych odstępach czasu.
Jakie są możliwości targetowania Twitch Ads?
- targetowanie demograficzne (płeć i wiek),
- zainteresowania,
- zachowania użytkowników,
- urządzenia.
Jak rozlicza się kampanie Twitch Ads?
- CPM (Cost Per Mille): koszt za tysiąc wyświetleń. Jest to najpopularniejszy model rozliczeniowy, gdzie reklamodawcy płacą za każde 1 000 wyświetleń ich reklamy.
- CPC (Cost Per Click): koszt za kliknięcie. W tym modelu reklamodawcy płacą tylko wtedy, gdy użytkownik kliknie w reklamę.
- Flat Rate: niektóre formaty reklamowe, jak np. First Impression Takeover, mogą być rozliczane w stałej stawce za dzień lub za wybrany okres kampanii.
Co nasza agencja marketingowa może dla Ciebie zrobić?
- zaplanujemy strategię komunikacji: wyznaczymy cele i przeprowadzimy analizę,
- wybierzemy odpowiedni format Twitch Ads,
- dobierzemy najlepsze targetowanie Twojej kampanii,
- stworzymy kreację: nasza agencja digital przygotuje hasła i motywy dopasowane do Twojej kampanii na Twitchu,
- zajmiemy się emisją reklam: zadbamy o to, by kreacje Twitch Ad dotarły do kogo trzeba i kiedy trzeba,
- będziemy monitorować efekty kampanii: nasza agencja reklamowa
przyjrzy się postępom Twojej kampanii na Twitchu i w razie potrzeby wprowadzi zmiany, - dostarczymy raport w czasie rzeczywistym: dzięki feedbackowi od naszej agencji digital natychmiast otrzymasz informację o efektach kampanii Twitch Ads.