Formaty reklam na Spotify

Spotify to światowy lider w dziedzinie streamingu muzyki. Platforma nie tylko generuje ogromne zasięgi, ale również angażuje wzrok i słuch użytkowników. Dowiedz się, jaki format reklamy wybrać, aby przyciągnąć uwagę odbiorcy i jak w pełni wykorzystać potencjał Spotify Ads.

Formaty Spotify Ads: reklama display

Reklama graficzna to podstawowy format Spotify Ads. W tej aplikacji reklama display przyjmuje dwie formy:

Formaty Spotify Ads: reklama audio

Reklama audio jest jednym z najpopularniejszych formatów na Spotify. Wyświetlana we wszystkich formach aplikacji, reklama dźwiękowa nie daje możliwości jej pominięcia, co zapewnia 100% współczynnik wyświetleń. Ten format reklamy Spotify Ads pojawia się między utworami, zawiera planszę z przyciskiem CTA i odtwarza dźwiękową część reklamy, łącząc oddziaływanie na wzrok i słuch.

Spotify Ads: reklama wideo

Spotify Ads oferuje dwa formaty wideo:

Spotify Ads: nieprzerwana uwaga

Kluczową zaletą Spotify Ads jest wyświetlanie reklam między piosenkami i tylko podczas korzystania z aplikacji. Spotify nie pozwala na pomijanie przerywników, co gwarantuje, że Twoje treści znajdą się w centrum uwagi odbiorcy i zostaną obejrzane w całości. Dodatkowo, precyzyjne targetowanie Spotify Ads zapewnia, że kampania trafi do odpowiedniego odbiorcy.

Chcesz dowiedzieć się więcej o zaletach i możliwościach reklamy na Spotify? Zainteresowany kampanią na Spotify? Wypełnij formularz i dowiedz się więcej!

Zamów bezpłatną wycenę










    * Pola wymagane