Formaty reklam na Spotify
Cityboard.digital
Spotify to światowy lider w dziedzinie streamingu muzyki. Platforma nie tylko generuje ogromne zasięgi, ale również angażuje wzrok i słuch użytkowników. Dowiedz się, jaki format reklamy wybrać, aby przyciągnąć uwagę odbiorcy i jak w pełni wykorzystać potencjał Spotify Ads.
Formaty Spotify Ads: reklama display
Reklama graficzna to podstawowy format Spotify Ads. W tej aplikacji reklama display przyjmuje dwie formy:
- Homepage Takeover: statyczna reklama widoczna na komputerowej wersji Spotify. To duży baner pojawiający się na stronie głównej przez 24 godziny. Oprócz standardowych obrazów może zawierać interaktywne elementy w formie animacji lub wideo.
- Overlay: statyczna reklama widoczna we wszystkich wersjach aplikacji. Wyświetla się podczas aktywnego korzystania z aplikacji (nie pojawi się, gdy aplikacja jest zminimalizowana). Jest prawie niemożliwa do zignorowania. Aby ją zamknąć, użytkownik musi kliknąć przycisk CTA lub wybrać opcję „zamknij”.
Formaty Spotify Ads: reklama audio
Reklama audio jest jednym z najpopularniejszych formatów na Spotify. Wyświetlana we wszystkich formach aplikacji, reklama dźwiękowa nie daje możliwości jej pominięcia, co zapewnia 100% współczynnik wyświetleń. Ten format reklamy Spotify Ads pojawia się między utworami, zawiera planszę z przyciskiem CTA i odtwarza dźwiękową część reklamy, łącząc oddziaływanie na wzrok i słuch.
Spotify Ads: reklama wideo
Spotify Ads oferuje dwa formaty wideo:
- Video Takeover to 30-sekundowy spot wyświetlany między utworami. Nie można go pominąć, a reklama pojawia się tylko podczas korzystania z aplikacji. Dzięki tym cechom format Video Takeover ma najwyższy wskaźnik widoczności wśród formatów Spotify Ads.
- Video Sponsored Sessions umożliwia użytkownikom korzystanie ze Spotify przez 30 minut bez reklam. Zamiast tego, wyświetla 30-sekundowy spot w formie zbliżonej do Video Takeover. Po zakończeniu spotu pojawia się 10-sekundowe CTA z wybranym banerem. Ten format Spotify Ads łączy zalety Video Takeover, dodatkowo oferując pozytywne skojarzenie z reklamą jako czymś, co umożliwia korzystanie z aplikacji bez dalszych przerw reklamowych.
Spotify Ads: nieprzerwana uwaga
Kluczową zaletą Spotify Ads jest wyświetlanie reklam między piosenkami i tylko podczas korzystania z aplikacji. Spotify nie pozwala na pomijanie przerywników, co gwarantuje, że Twoje treści znajdą się w centrum uwagi odbiorcy i zostaną obejrzane w całości. Dodatkowo, precyzyjne targetowanie Spotify Ads zapewnia, że kampania trafi do odpowiedniego odbiorcy.
Chcesz dowiedzieć się więcej o zaletach i możliwościach reklamy na Spotify? Zainteresowany kampanią na Spotify? Wypełnij formularz i dowiedz się więcej!