ASICS walczy z hejtem
Cityboard.digital
ASICS, we współpracy z firmą Signify, zainicjowało program mający na celu ochronę sportowców przed nękaniem i cyberprzemocą. Sportowcy, w tym ambasador marki ASICS, siatkarz Marcin Janusz, otrzymali przed nadchodzącymi Igrzyskami Olimpijskimi w Paryżu dostęp do usługi Threat Matrix. To narzędzie oparte na sztucznej inteligencji, które automatycznie monitoruje, identyfikuje i zgłasza hejt w mediach społecznościowych, pomagając zarządzać treściami i zapobiegać nadużyciom.
Inicjatywa jest częścią programu ASICS „Mind and Body Athlete Support Programme”, który wspiera sportowców w utrzymaniu dobrego samopoczucia fizycznego i psychicznego. Projekt harmonizuje z filozofią marki ASICS, której nazwa jest akronimem łacińskiego „Anima Sana In Corpore Sano”, oznaczającego „w zdrowym ciele zdrowy duch”.
Potrzebujesz strategii komunikacji dla swojej marki? Napisz do nas.