ASICS walczy z hejtem

ASICS, we współpracy z firmą Signify, zainicjowało program mający na celu ochronę sportowców przed nękaniem i cyberprzemocą. Sportowcy, w tym ambasador marki ASICS, siatkarz Marcin Janusz, otrzymali przed nadchodzącymi Igrzyskami Olimpijskimi w Paryżu dostęp do usługi Threat Matrix. To narzędzie oparte na sztucznej inteligencji, które automatycznie monitoruje, identyfikuje i zgłasza hejt w mediach społecznościowych, pomagając zarządzać treściami i zapobiegać nadużyciom.

Inicjatywa jest częścią programu ASICS „Mind and Body Athlete Support Programme”, który wspiera sportowców w utrzymaniu dobrego samopoczucia fizycznego i psychicznego. Projekt harmonizuje z filozofią marki ASICS, której nazwa jest akronimem łacińskiego „Anima Sana In Corpore Sano”, oznaczającego „w zdrowym ciele zdrowy duch”.

Potrzebujesz strategii komunikacji dla swojej marki? Napisz do nas.

Zamów bezpłatną wycenę










    * Pola wymagane