Dlaczego Twoje kampanie nie trafiają do Pokolenia Z? Analiza agencji marketingowej Cityboard Digital

Są leniwi i roszczeniowi? Siedzą tylko na TikToku? Potrzebują silnych bodźców reklamowych? Przyjrzeliśmy się pokoleniu Z i stworzyliśmy analizę, która odpowie na pytanie, dlaczego czasem marketerzy nie potrafią skomunikować się z pokoleniem Z.

Pokolenie Z, Gen Z, zoomerzy, Post-Millennials, pokolenie interentowe – to grupa ludzi urodzonych po 1995/7 roku, którzy stają się aktualnie coraz bardziej pożądaną grupą konsumencką z punktu widzenia marek i marketerów. Siła nabywcza tego pokolenia rośnie, a ich wpływ na rzeczywistość (nie tylko sprzedażową) jest coraz większy. Jak komunikować się z tą grupą? Zespół agencji social media Cityboard Digital, przygotował analizę marketingową, która w 4 krokach podpowiada,

Z analizy naszej agencji marketingowej dowiesz się:

  1. Co leży u podstaw braku zrozumienia między marketerami a grupą Zetek?
  2. Jakich błędów w komunikacji słownej z Zetkami unikać?
  3. Jakie błędy w przekazie graficznym są najczęstsze?

Jakich kanałów komunikacji i platformach social media unikać, a jakie stosować w komunikacji z Zetkami.

Pozostało jeszcze 80% treści. Chcesz przeczytać całą analizę?
Zostaw swoje dane, a my prześlemy Ci dokument.













    * Pola wymagane