Otwarcie i wprowadzenie
Prowadzący: Wiktor Balcer, Cityboad Media1. Powitanie uczestników
2. Cel webinaru i agenda
3. Krótkie przedstawienie prelegentów
Zapisz się na webinar poświęcony wykorzystaniu sztucznej inteligencji w kreacji reklamowej. Eksperci z branży marketingu, AI i kreatywności podzielą się wiedzą na temat najnowszych narzędzi, case studies oraz praktycznych wskazówek dotyczących AI w reklamie.
Termin:22.05.2025, godzina 10:00
Czas trwania:2,5 godziny
Jej zainteresowania naukowe koncentrują się wokół psychologii poznawczej – w szczególności podejmowania decyzji, procesów porównawczych i mechanizmów wyboru – oraz zastosowań statystyki w badaniach psychologicznych.
Autorka publikacji naukowych w prestiżowych czasopismach krajowych i międzynarodowych, m.in. Studia Psychologiczne oraz Memory & Cognition. Kierowała projektem badawczym pt. „Czy więcej znaczy lepiej? – Efekt wielkości standardu porównania w bezpośrednich sądach porównawczych”, realizowanym w ramach grantu BST 2012. Brała również udział w badaniach dotyczących porównań społecznych i niespołecznych, m.in. w projekcie: „Dlaczego moja piątka z egzaminu jest lepsza niż piątka mojego kolegi?”.
W 2022 roku obroniła z wyróżnieniem pracę doktorską, nagrodzoną przez Rektora Uniwersytetu SWPS. Posiada także wieloletnie doświadczenie praktyczne – od ponad dekady prowadzi firmę doradczą, specjalizującą się w tworzeniu strategii marketingowych opartych na pogłębionych analizach obszarowych i danych behawioralnych.
Jako promotorka aktywnie wspiera rozwój młodych badaczy – pod jej opieką powstała nagrodzona praca magisterska pt. „Kwestionariusz zgodności w relacji intymnej” (autorstwa Weroniki Marii Kłosowskiej), uhonorowana w konkursie na najlepszą pracę dyplomową na Wydziale Psychologii w Warszawie (2023/2024).
Popularyzator AI i nowoczesnych technologii. Członek Platformy Przemysłu Przyszłości oraz Poland Hong Kong Business Association. Współtwórca raportu „IoT w Polskiej Gospodarce”, doradca Centralnego Portu Komunikacyjnego, autor książek „Oszukani przez smart” i „Real IT World – Internet Rzeczy”.
Od 2013 roku związany z branżą Smart – od elektroniki użytkowej, przez motoryzację, aż po reaktory atomowe. Specjalizuje się w jakości, testowaniu oraz strategiach wdrażania innowacji technologicznych. Na scenie od ponad 7 lat – znany z energetycznych, praktycznych i pełnych pasji wystąpień, zarówno w Polsce, jak i za granicą oraz skutecznych szkoleń dt. wdrożenia smart rozwiązań w firmach.
W szeroko pojętej branży reklamowej działa od 15 lat. Obecnie pochłonięty rozwijaniem i zarządzaniem pracą działu kreacji. Na co dzień odpowiada za tworzenie kampanii i nadzorowanie oraz wspieranie i inspirowanie procesów kreatywnych.
Może pochwalić się szerokim doświadczeniem w takich agencjach jak: G7, Y&R, Euro RSCG czy McMann. Współtworzył kampanie docenione w konkursach Effie, Golden Arrow i KTR. Zdobywał doświadczenie pracując dla Danone, Coca – Cola, Media Expert, Orange, Statoil, Pudliszki, Chevrolet, Play, Mobil 1, PKO Bank Polski, Lexus Polska, ORLEN Oil, T-Mobile, MasterCard czy Heyah.
1. Powitanie uczestników
2. Cel webinaru i agenda
3. Krótkie przedstawienie prelegentów
1. Dobre praktyki łączenia automatyzacji (np. dynamicznych kreacji, copywritingu generowanego przez AI)
z psychologicznymi insightami dotyczącymi motywacji i potrzeb konsumentów.
2. Jak zadbać o „ludzką stronę” w komunikacji, nie tracąc korzyści płynących z technologii AI?
1. Zagrożenie czy wielka szansa dla kreatywnych umysłów?
2. Jak AI zmienia proces twórczy?
3. Najlepsze narzędzia AI dla twórców
1. Czy AI zastąpi ludzi w reklamie?
2. A może będzie tylko narzędziem?
3. Jak przekształcić tradycyjny brief kreatywny w zestaw promptów, które AI zrozumie i dobrze zinterpretuje?
1. Odpowiedzi na pytania uczestników
2. Dyskusja na żywo