AI w reklamie:

przyszłość kreacji i personalizacji

Zapisz się na webinar poświęcony wykorzystaniu sztucznej inteligencji w kreacji reklamowej. Eksperci z branży marketingu, AI i kreatywności podzielą się wiedzą na temat najnowszych narzędzi, case studies oraz praktycznych wskazówek dotyczących AI w reklamie.

Termin:22.05.2025, godzina 10:00

Czas trwania:2,5 godziny

Udział jest bezpłatny

Prelegenci

Dr Karolina Szutkiewicz–Szekalska Psycholog | Ekspertka w zakresie metodologii badań | Adiunkt na Uniwersytecie SWPS | Specjalistka w obszarze psychologii poznawczej i statystyki

Jej zainteresowania naukowe koncentrują się wokół psychologii poznawczej – w szczególności podejmowania decyzji, procesów porównawczych i mechanizmów wyboru – oraz zastosowań statystyki w badaniach psychologicznych.

Autorka publikacji naukowych w prestiżowych czasopismach krajowych i międzynarodowych, m.in. Studia Psychologiczne oraz Memory & Cognition. Kierowała projektem badawczym pt. „Czy więcej znaczy lepiej? – Efekt wielkości standardu porównania w bezpośrednich sądach porównawczych”, realizowanym w ramach grantu BST 2012. Brała również udział w badaniach dotyczących porównań społecznych i niespołecznych, m.in. w projekcie: „Dlaczego moja piątka z egzaminu jest lepsza niż piątka mojego kolegi?”.

W 2022 roku obroniła z wyróżnieniem pracę doktorską, nagrodzoną przez Rektora Uniwersytetu SWPS. Posiada także wieloletnie doświadczenie praktyczne – od ponad dekady prowadzi firmę doradczą, specjalizującą się w tworzeniu strategii marketingowych opartych na pogłębionych analizach obszarowych i danych behawioralnych.

Jako promotorka aktywnie wspiera rozwój młodych badaczy – pod jej opieką powstała nagrodzona praca magisterska pt. „Kwestionariusz zgodności w relacji intymnej” (autorstwa Weroniki Marii Kłosowskiej), uhonorowana w konkursie na najlepszą pracę dyplomową na Wydziale Psychologii w Warszawie (2023/2024).

Marcin Sikorski | Ekspert AI
i Prompt Designer

Popularyzator AI i nowoczesnych technologii. Członek Platformy Przemysłu Przyszłości oraz Poland Hong Kong Business Association. Współtwórca raportu „IoT w Polskiej Gospodarce”, doradca Centralnego Portu Komunikacyjnego, autor książek „Oszukani przez smart” i „Real IT World – Internet Rzeczy”.

Od 2013 roku związany z branżą Smart – od elektroniki użytkowej, przez motoryzację, aż po reaktory atomowe. Specjalizuje się w jakości, testowaniu oraz strategiach wdrażania innowacji technologicznych. Na scenie od ponad 7 lat – znany z energetycznych, praktycznych i pełnych pasji wystąpień, zarówno w Polsce, jak i za granicą oraz skutecznych szkoleń dt. wdrożenia smart rozwiązań w firmach.

Dominik Łabuzek | Creative Partner
w Cityboard Digital

W szeroko pojętej branży reklamowej działa od 15 lat. Obecnie pochłonięty rozwijaniem i zarządzaniem pracą działu kreacji. Na co dzień odpowiada za tworzenie kampanii i nadzorowanie oraz wspieranie i inspirowanie procesów kreatywnych.

Może pochwalić się szerokim doświadczeniem w takich agencjach jak: G7, Y&R, Euro RSCG czy McMann. Współtworzył kampanie docenione w konkursach Effie, Golden Arrow i KTR. Zdobywał doświadczenie pracując dla Danone, Coca – Cola, Media Expert, Orange, Statoil, Pudliszki, Chevrolet, Play, Mobil 1, PKO Bank Polski, Lexus Polska, ORLEN Oil, T-Mobile, MasterCard czy Heyah.

Agenda webinaru

10:00-10:05

Otwarcie i wprowadzenie

Prowadzący: Wiktor Balcer, Cityboad Media

1. Powitanie uczestników

2. Cel webinaru i agenda

3. Krótkie przedstawienie prelegentów

10:05-10:45

Automatyzacja czy empatia? Rola psychologii w tworzeniu reklam generowanych przez AI

Ekspert: Karolina Szutkiewicz-Szekalska, Ph.D.
Adiunkt, Katedra Psychologii Ekonomicznej i Biznesu, Uniwersytet SWPS

1. Dobre praktyki łączenia automatyzacji (np. dynamicznych kreacji, copywritingu generowanego przez AI)
z psychologicznymi insightami dotyczącymi motywacji i potrzeb konsumentów.

2. Jak zadbać o „ludzką stronę” w komunikacji, nie tracąc korzyści płynących z technologii AI?

10:45-11:30

Sztuczna inteligencja – zabójca czy przyjaciel kreatywności?

Ekspert: Dominik Łabuzek, Digital Partner w agencji Cityboard Digital

1. Zagrożenie czy wielka szansa dla kreatywnych umysłów?

2. Jak AI zmienia proces twórczy?

3. Najlepsze narzędzia AI dla twórców

11:30-12:15

Sztuka rozmowy z maszyną – kreatywny brief w dobie AI

Ekspert: Marcin Sikorski, ekspert AI i Prompt Designer

1. Czy AI zastąpi ludzi w reklamie?

2. A może będzie tylko narzędziem?

3. Jak przekształcić tradycyjny brief kreatywny w zestaw promptów, które AI zrozumie i dobrze zinterpretuje?

12:15-12:30

Q&A – Sesja pytań i odpowiedzi

Wszyscy eksperci + moderator

1. Odpowiedzi na pytania uczestników

2. Dyskusja na żywo

Udział w webinarze jest bezpłatny

Zapisz się!